Jeg sprengte intercooleren min???????

Anbefalte innlegg

hadde ca 25oo omdreininger på bilen da det smalt som pokker framme og jeg såg en pakning som flaksa bak meg: eek :... har ikke juster noenting som har med turboen å gjøre!!! kjører en passat 99 1,9 tdi "by the way" stoppa å sjekka da var hele nederste del av intercooleren av.... noen som har en ide om åssen det har skjedd og om det er trygt å sette på en ny ic????? : faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er den originale IC'n dette skjedde med så er jo dem bare presset sammen. Kan jo være en prod.feil. Skulle vel ikke være noe problem og sette på en ny en?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joa... kan jo vere det, men den har jo vert med 266.000km så det var rart den ikke hadde tatt kvelden før, da jeg har kjørt den litt hardere før???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joa... kan jo vere det, men den har jo vert med 266.000km så det var rart den ikke hadde tatt kvelden før, da jeg har kjørt den litt hardere før???

Kanskje den var nyere før da?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... got the point... er bare det at jeg er lite lysten på at det samme skule skje med den nye også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en sjekk av slanger osv da. Skjønner ikke at ic skal bli ødelagt før slanger evt hopper av pga trykk.

Ikke hørt at det er vanlig problem at IC "sprenger" på 1,9tdi heller.: klø :

Sjekk med vag-com etter feilkoder også, finner du ikke noe er det nok bare et uhell.

Er jo uansett mest sannsynlig det Ørjan sier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvd alle slanger å sjekka med vag-comlite feil der... har limt den gamle å tenkte jeg skulle gi den litt trykk å se om det skjer gjenn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke tror jeg at jeg har en brukt liggende for salg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er samme ic som står på golf 4 1.8t så har jeg en liggende du kan få billig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bs:jaja da sprengte den like godt en gang til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bs:jaja da sprengte den like godt en gang til

Samme IC'n eller en annen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

limte den gamle å prøvde den først det gikk til h..... så da turde jeg ikke prøve den nye... har måtte krype til korset å ta bilen på henger å kjøre den til møller...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg en alu ic. Den sprekker IKKE;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.