#1 Skrevet April 30, 2008 Hvordan får jeg lagt på et skikkelig lag med såpe på bilen før jeg vasker? Jeg har dessverre ikke høytrykksspyler tilgjengelig.. Har prøvd med vanlig sprutflaske med vann/såpe-blanding, men det blir for puslete.. Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2008 Blir nok litt vanskelig uten noe slags foamgun. Fylle en bøtte med såpevann og kaste over da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2008 Kjøp en slik såpesprøyte med dyse som man pumper trykk i med håndtak eller vha kompressor. Husker ikke hva dem kalles på fagspråket! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2008 jeg har foamgun m 4l skum shampo, pm for pris.. Denne kobles rett på hageslange.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2008 Hvordan får jeg lagt på et skikkelig lag med såpe på bilen før jeg vasker?Jeg har dessverre ikke høytrykksspyler tilgjengelig.. Har prøvd med vanlig sprutflaske med vann/såpe-blanding, men det blir for puslete.. Noen forslag? Du trenger denne Øivind: Kobles rett på hageslangen, du fyller litt såpe i bunnen, fyller opp med vann og rister litt. Bruk en såpe som lager masse skum, da får du best resultat! http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=11&products_id=64 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2008 Takk til deg Morten, den så fin ut. Ben, du har PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2008 4x PM besvart ang. foamgun.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2008 Som sagt tidligere, http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=11&products_id=64 Fungerer veldig bra. En kompis har slik og veldig fornøyd. Husker ikke i farta hva såpe han brukte men der får du fine tips fra Kjetil fra Scandic Shine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...