Anbefalte innlegg

Den 1-3. august er det nå planer at VW-Audi Nordvest skal arrangeres. Planene om å arrangere treff i Molde er nå skrinlagt. Vi tenker nytt!

 

Stedet for dette treffet vil bli på Åndalsnes. Samme helg er det Raumarock som er en stor festival i Åndalsnes. Mer info om Raumarock finner du på http://www.raumarock.no

 

Planene for denne helgen er:

 

Cruising på Lørdag

 

Utstilling på Søndag

 

Mer info vil komme fortløpende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skulle man virkelig ha fått med seg ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe mer info ang dette treffet? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jobbes med dette treffet. Det som er vanskelig å få på plass er overnatting. Jobbes med 2 alternativ; Nedlagt hotell og evnt Militærleieren som ligger på Nes. Noen som skulle ha gode kontakter, ring meg eller send PM! 90191212!

Men vi gir ikke opp! Treff skal det bli uansett får vi håpe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd att det var den helga,lenge siden att e har hvert på dette treffet no.Er Storåsfestivalen den helga å;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Perry, hvor er dette i forhold til Molde, da jeg ikke er så kjent i de traktene???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell sånn ca der du raste G-laderen din sist du var her! Rett etter trollveggen når du kommer fra Oslo!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres bra ut!

Satser på å komme med hverfall en golf, kanskje begge :)

 

Overnatting vil jeg tro kan ordne seg i militærleiren, hadde førstegangstjenesten der, og mener den ene kaserna ble utleid noen ganger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe av treffet? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser mørkt ut for dette i år. Vi sliter med å skaffe overnatting og samlingslokale. Får ikke tak i rette vedkommende og han ringer ikke tilbake. I tillegg er det ingen som har meldt sin interesse for å hjelpe til lokalt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å si at ingen har meldt sin interesse er jo å ta i.

Men jeg kan skjønne at overnatting er en utfordring, de fleste tar vel imot gjester mtp festivalen?

 

Kunne det vært en ide å sjekket lokalt om en bonde (eller tilsvarende) kan stille ei større plen til disposisjon, som på jazzcampen? Eneste problemet da er fasiliteter, som dass, dusj etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell sånn ca der du raste G-laderen din sist du var her! Rett etter trollveggen når du kommer fra Oslo!

 

 

Ja den turen hjem husker jeg godt... for se om bilen er oppe å går til da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

UTSATT! Har ennå ikke fått til overnatting. Camp/Hytter osv fullt. Med mindre noen har kontakter!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket budsjett er der på overnatting da? Kanskje noen med fjøs og mark er villig til å leie ut ei mark i nærheten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor tenke så stort? Visst det virkelig byr på såpass med problemer som dette.. Tenkt litt mindre, fiks et normalt treff ala det som har vært før. En utstillingsdag med litt cruising.

 

Jeg skal uansett på Storåsfestival denne helga så dette utgår for min del :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil bli treff, på en dag. Ny dato kommer når vi har snakket sammen med de lokale heltene på nes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil bli treff, på en dag. Ny dato kommer når vi har snakket sammen med de lokale heltene på nes!

 

Jeeee...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan blir det med dette treffet nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser og håper på Lørda`n, så enn får kombinert d me ei lita fyllekule ;-)..............

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på det blir noe neste helg, kanskje jeg kommer med ny bil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste helg tror jeg det ikke blir.

Vi skal få til et treff, men neste helg er jo alt fullt pga festival. So stay tight!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va med telt da ?? Finnes ikke noe kjekkere enn å samles rundt "leirbålet" i en eller anna teltleir, å la pilsen og bilpraten flyte... ??

 

 

Raumarock bli d alikavel , med eller uten VACN tilstede ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørst nå meget på været da, om det skal være gøy med telt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle camper er fulle.. Dersom mange skal samles på ett sted hadde det feks vært greit med en dass i nærheten?

Samt mulighet for parkering. Og det er ikke barebare å finne. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slik at treffet SKAL være i Åndalsnes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.