Anbefalte innlegg

Hei,

Skal nå sette på noen nye senkefjører på A4'en. Noen som har noen tips? Har skrudd en del før, men ikke plukket så mye på denne typen og lurer på om det er bare rett frem å ta av dempere og bytte fjører? Er det noe stress å komme til demperne bak? Dette gjelder en 2002 1.9 tdi Q avant. Er liksom greit å spørre før jeg føler meg frem i mørket :D

Tips mottas med et stoort takk :)

Mvh

Christoffer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fram er forholdsvis rett fram, men jeg sleit som bare fy bak på min hvertfall.

Måtte slippe ned hele traversen med diff for å få ut fjærene da det er dårlig med plass til vanlige fjærklemmer. Det finnes riktignok ett spesialverktøy, men jeg er sta så jeg SKULLE få det til med vanlige klemmer..: flau :

Jeg bytter heller bil enn å bytte de bak igjen.. :P (sta OG lat..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fram er forholdsvis rett fram, men jeg sleit som bare fy bak på min hvertfall.

Måtte slippe ned hele traversen med diff for å få ut fjærene da det er dårlig med plass til vanlige fjærklemmer. Det finnes riktignok ett spesialverktøy, men jeg er sta så jeg SKULLE få det til med vanlige klemmer..: flau :

Jeg bytter heller bil enn å bytte de bak igjen.. :P (sta OG lat..)

Hei, Takker for svar :)

Har en kompis som driver verksted, og han har en slik klemme som man trer rundt hele fjøra og spenner opp. Kanksje låne denne jeg da :)

Hmm, er sta og lat selv, så for se hva som gir seg først, latheten eller staheten :D

Er det noen fler som har tips, så sleng gjerne inn :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen fler? Da setter jeg igang i morgen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.