#1 Skrevet April 30, 2008 Hallo Godtfolk Er det noen behjelpelige personer her som kan gi meg en forklaring på hvordan man plukker ut den orginale teite cd/ navigasjons enheten i min Touran ? Må ha noe som rocker litt mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2008 "nøkler" fra Møller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2008 Regner med at det er det samme som på min Caddy. Det svarte dekselet rundt radion sitter bare i klips, så det er bare å begynne nederst og dra ut. Når du har fått av det, så sitter det 4 skruer bak der så er radioen løs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2008 "nøkler" fra Møller... Nei? Må vel ut plastikk ramma rundt å skru ut de 4 skruene som holder spilleren. Edit: Roger var før meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2008 Takker for raske svar. Da skal jeg ut å "røske" i litt deksler rundt spilleren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2008 sorry bruker alltid å være de nøklene, har kun brukt de selv hvertfall. både i Audi og VW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2008 Slik ser det ut når du fjerner plastramma... (NB: fra golf, men det er nesten helt likt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2008 Legger med et bilde her som viser at det ikke er så lett med "nøkkler" her desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2008 Kom til å tenke på en ting, vertfall for golf så er plastramma skrudd med to skruer i toppen. Slik at du må av med plastikken på toppen først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 30, 2008 fy, den løsningen der er jo ikke akkurat "smart"... tror jeg har vært ute med min RNS-E hvertfall 100 ganger (for ettermonterting, bytting etc) og hvis jeg skulle gjøre det der hver gang så tror jeg kanskje jeg bare hadde droppet det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 16, 2010 (endret) Noen som har en litt bedre beskrivelse her? Jeg har tatt ut rommet i toppen, løsna 2 skruer inn mot frontruta. Det begynner og bli løst til rundt luftventilene, men så sitter det godt. Anders Edit: Søkte litt mer nettet, fant denne. http://www.autodvdgps.com/blog/?p=1403 Skal prøve igjen nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 16, 2010 Ta fingrene under kanten nederst på rammen som sitter rundt spilleren og dra forsiktig men bestemt og løsne videre oppover på sidene, klarer det fint uten de kilene også. Har gjort det selv mange ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 16, 2010 På Touran er det kun det dekselet som sitter rundt spiller og klimakontrollen som må fjernes. Ikke skrudd med en eneste skrue, bare klipsa på. Start nederst og jobb deg oppover så løsner det fint:) Spilleren er som sagt skrudd med 4stk T20 torx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...