#1 Skrevet April 30, 2008 Hei Er det noen her som har en god guide eller råd til hvordan best koble strøm på hengerfeste? Er det best å koble til lyktene bak? Noen sier at det er en ledig kontakt bak i den ene lykta, men jeg kan ikke finne den Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2008 På min ser det ut som det er kobla med kabelsko(skjøtehylser) for å få strøm til hengerfestet.. Men til og med på verksteder bruker man strømtyver Men prøv å ta av trekket som sitter ved lyktene, og se litt lengre "fram" på kabelstrømpa. Tror KANSKJE det er kontakt på min.. Kan godt sjekke om du vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2008 Hei Takker for svar Jeg kan ta en titt til, hvis du mener att den kontakten "kan" være lenger framme. Ellers så er det vel bare å finne bremselys / blinklys kabelen for å koble til der hvis den kontakten ikke finnes bak. Frode ps, bare sjekk du også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2008 Hei Nå har jeg kikket en god del bak lyktene, på venstre side er det en kobling som det står nummerert fra 1-6 men selv om jeg kobler denne i fra så er det lys på høyre side (sett bakfra) så kan det være att det skal kobles i mellom der for att lys til hengerfeste skal virke? Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2008 En liten update.. Hallais, ja igår var jeg å hentet hengerfeste pluss strøm delen hos mekonomen i Stavanger, i dag fikk jeg montert det sammens med strøm settet alene Kan iallefall bekrefte att selve kroken virker Lyset på bilen funker iallefalle ennå, har ikke fått testet med henger ennå. Strøm settet fra meknomen var plug n play sett, var bare til å koble til baklyktene Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2008 En liten update.. Hallais, ja igår var jeg å hentet hengerfeste pluss strøm delen hos mekonomen i Stavanger, i dag fikk jeg montert det sammens med strøm settet alene Kan iallefall bekrefte att selve kroken virker Lyset på bilen funker iallefalle ennå, har ikke fått testet med henger ennå. Strøm settet fra meknomen var plug n play sett, var bare til å koble til baklyktene Frode Koble til hvordan da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2008 Det kabelsettet som jeg fikk med, var bare til å koble mellom lyktene bak, ett sett til hver side og ut under bilen i dreneringen (gummi hetta helt ut til sidene) og opp igjenomm dørken bak rett ved dør "karmen" ved sidene dørene bak og koble til i lyktene. Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...