#1 Skrevet April 30, 2008 noen som kan anbefale KUN senkefjærer til 100Quattro? hvordan blir det med 40/40? bilen ligger litt på ræva nå, og vil heller kan den ørlite grann høyere bak en foran. så hvis 40/40 gjør bilen litt sigen bak så er ikke det akuelt. skal ikke ha noe dyre greier, noe billig noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2008 http://www.senk.no har noe Weitec greier til 1600kr.. ikke anelse på hvordan dette virker.. ellers så har du jo H&R, prisen på de er vel litt over 3000.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2008 okei, hvordan blir det seende ut med 35/35? blir kansje litt for høyt? samme fjærene på fwd og quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2008 Hmm.. ikke anelse om det er likt jeg.. 35 35 tror jeg blir helt greit:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2008 Tror jeg har en link her inne ang senk av typ 44:) se litt på den. er mange som har svart der og der ligger det bilder også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2008 okei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 2, 2008 okei, hvordan blir det seende ut med 35/35? blir kansje litt for høyt? samme fjærene på fwd og quattro? fjærene passer, men fwd fjærene blir ikke godkjent på quattro pga. for lav lasteevne bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 2, 2008 okei. ringte den lokale bilextra butikken nå, og de fikk ikke tak i noen fjærer, var gått ut, og de på senk.no er da antagelig til fwd.. heller ikke mekonomen kunne skaffe så, noen andre som vet om? ikke noe veldig dyre greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 2, 2008 opp..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 2, 2008 nbs da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 3, 2008 de har kun Weitec, samme som senk.no hm.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 3, 2008 sjekka ebay.de d? burde finnes noe der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 3, 2008 Senk.no skaffer H&R 40mm (29616) til 2695.- Sparer dog fort en lapp om du handler fra .de eller .us. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 3, 2008 nope, hva skal man søke på da? kan kun to ord tysk, og det er rechts og links 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 3, 2008 Senk.no skaffer H&R 40mm (29616) til 2695.- Sparer dog fort en lapp om du handler fra .de eller .us. ok, må jeg ringe å be de skaffe da?, etter det jeg kan se er det kun Weitec og KW på siden der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 3, 2008 nope, hva skal man søke på da? kan kun to ord tysk, og det er rechts og links fahrwerke er vel understell eller noe i den dur.. edit: kan jo sjekke her og:) http://www.fahrwerke.de/de/index.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...