Anbefalte innlegg

Vil dette gå på min passat 3C? Med 255/35/20?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil dette gå på min passat 3C? Med 255/35/20?

Leste i en annen tråd om en kar som har 9x20 ET45 med 235/30 20 på sin Passat 3C og det subber visst bittelitt. Så ET40 på 9 tom blir kanskje litt drøyt. Går kanskje bra med 225/30 og litt valsing. Dekkene du nevner er helt på trynet feil og kan ikke brukes, selg de til en med Allroad/A8.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 8x19 med 235/35 og ET38 og det subber såvidt det er ved full bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... pokker også da:p Kom over billige 20" serru... De har vel sittet på en merz vito så da blir det vel kanskje vel mye gummi for passaten min: gråter :

Hvor mye er bilen din senka da Christian?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... pokker også da:p Kom over billige 20" serru... De har vel sittet på en merz vito så da blir det vel kanskje vel mye gummi for passaten min: gråter :

Hvor mye er bilen din senka da Christian?

Mener det er 35mm senkefjører på originalt sportsunderstell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey.. jeg titta på tråden din nå. Din ser akkurat passe lav ut:)

Tenkte jeg skulle kjøpe 40mm H&R fjører til min, siden jeg ikke har 4M.

Mulig jeg blir å kjøpe meg nye RS4 Type2 felger i 19". Hva slags ET burde jeg gå for da? 35?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg blir å kjøpe meg nye RS4 Type2 felger i 19". Hva slags ET burde jeg gå for da? 35?

Regner med felgene er 8 eller 8,5x19 og da ville jeg valgt ET45 hvis det finnes. Evt 40 med 8 tom. 235/35 dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt med ET35, virker som ET38 er helt i grenseland. Mener jeg har sett noen på forumet som har ET35 på Passat 3C.

Som du ser på bildet er det ikke veldig mye å gå på..

Ville kanskje gått for ET40 og prøvd meg fram med spacere hvis du vil ha de heelt ut.

Uansett er det sikkert noen som har en felg med ET35 du kan prøve.

Bil 001 (Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det der var ganske så akkurat det;) Kanskje jeg burde gå for ET40 og heller space ut litt hvis det blir for ille?

Jeg har ikke orginalt sportsunderstell, så jeg vet ikke om min kommer til å bli like lav som din?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det der var ganske så akkurat det;) Kanskje jeg burde gå for ET40 og heller space ut litt hvis det blir for ille?

Jeg har ikke orginalt sportsunderstell, så jeg vet ikke om min kommer til å bli like lav som din?

Tror det skal bli like lavt. Tror sportsunderstellet bare har litt stivere dempere og orignal senkefjører (20mm).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey.. Takk for hjelpen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.