#1 Skrevet April 30, 2008 Tråden kan slettes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2008 Når det er dachs med dachsbordvask så bruker jeg helst vanlig grønnsåpe, er jeg veldig fin på det så bruker jeg vanlig vindusvask på boks, slik som skummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2008 jeg bruker spesiell shampoo for dachs. Den skummer litt mye, men går greit å skylle av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2008 ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2008 .......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2008 Hva heter denne ? Ingen som bruker vipes som duger?? Vipes på Dachs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2008 Vipes på Dachs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2008 ............... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2008 Matt dachs er jo absolutt å anbefale da. Hvis ikke blir det jo gjenskinn når solen står rett på. Selv om blank dachs kanskje er penere å se på, er matt dachs mere praktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 30, 2008 ................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 30, 2008 Her er den jeg bruker... [ATTACH]93606[/ATTACH] DYREPLAGER ! ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 30, 2008 ................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 30, 2008 Matt dachs er jo absolutt å anbefale da. Hvis ikke blir det jo gjenskinn når solen står rett på.Selv om blank dachs kanskje er penere å se på, er matt dachs mere praktisk. Hva om den er strihåret da..? Støvsuge først da kansje: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 30, 2008 .......................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 30, 2008 Er det ikke en slik det er snakk om? (Dachs) Eller mener du slik som det nederste bildet? (Dashbord) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 30, 2008 Denne: http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=6&products_id=34 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 30, 2008 Her er den jeg bruker... [ATTACH]93606[/ATTACH] bruker denne selv og er storfornøyd, kunne egentlig ikke tenkt meg noe annet resultat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 30, 2008 jeg bruker spesiell shampoo for dachs. Den skummer litt mye, men går greit å skylle av. Vipes på Dachs? Matt dachs er jo absolutt å anbefale da. Hvis ikke blir det jo gjenskinn når solen står rett på.Selv om blank dachs kanskje er penere å se på, er matt dachs mere praktisk. Hva om den er strihåret da..?Støvsuge først da kansje: klø : Eller mener du slik som det nederste bildet? (Dashbord) Sorry gutter, har ansett dette som et seriøst forum, iallefall når man spør om noe! At en skrivefeil skal vries og vrenges i alle rettninger, når jeg legger ut et spørsmål under "bilpleie", er for meg ufattelig!! Men det er vel noen som skal lage vittigheter av alt her inne..! Ser helst at dere ikke kommenterer mitt innlegg ytterligere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 30, 2008 DYREPLAGER ! ! ! Langhåret dachs med matt finish er sikkert kult det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 30, 2008 Sorry gutter, har ansett dette som et seriøst forum, iallefall når man spør om noe! At en skrivefeil skal vries og vrenges i alle rettninger, når jeg legger ut et spørsmål under "bilpleie", er for meg ufattelig!! Men det er vel noen som skal lage vittigheter av alt her inne..! Ser helst at dere ikke kommenterer mitt innlegg ytterligere! Skjønner din frustrasjon, derfor svarer vi serriøse seriøst så fremt det ikke er under Snackbar i allefall! Men tror faktisk Mattis Wangs innlegg var ment serriøst, iallefall som jeg leser det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...