#1 Skrevet April 30, 2008 Har en a4 b5 1.8t. På den får jeg så høyt trykk på vannet slik at det lekker vann ut av den tynne returslangen på ekspansjonstanken. Det er målt og sjekket at det ikke er toppaktningen. Noen som har noen anelse om hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2008 kan jo være luft i kjølesystemet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2008 kan jo være luft i kjølesystemet.. Bruker disse å være leie å lufte da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2008 nei det pleier å ganske greit. byttet kjøleveska å temp sensorn i radiatorn nå nettopp på min, det gikk veldig greit hos meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2008 nei det pleier å ganske greit. byttet kjøleveska å temp sensorn i radiatorn nå nettopp på min, det gikk veldig greit hos meg. For det har vært sånn ganske lenge nå. Og det er lenge siden jeg skiftet frostvæske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2008 Hvordan er det "målt" at det ikke er toppakninga? (dekker dette både toppakning og evt. sprekker i topp?) Hvor lekker det på slangen, oppe ved eksp.tanken eller lenger nede? Tenkte på om noe kunne ha tetta slangen / innløpet til tanken, slik at veska ikke slipper inn..... Mvh Cato c",) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2008 Hvordan er det "målt" at det ikke er toppakninga?(dekker dette både toppakning og evt. sprekker i topp?) Hvor lekker det på slangen, oppe ved eksp.tanken eller lenger nede? Tenkte på om noe kunne ha tetta slangen / innløpet til tanken, slik at veska ikke slipper inn..... Mvh Cato c",) Det er målt etter CO i vannet. Det lekker på den lille returslangen (på tanken). Har prøvd å bytte ekspansjonstanken. Klart det kan være sprekk i toppen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...