Ettermontert Xenon blir svakere og svakere før den slukker helt.

Anbefalte innlegg

Har montert xenonkit i grøftelysene på bilen. Men den ene pæra har en merkelig greie. Den tenner fint, men etter noen sekunder blir den svakere og svakere helt til den slukker helt. Skrur jeg lysene av og på skjer det samme igjen etter få sekunder. Mens den andre lyser som den skal.

Noen som vet hva det kan være eller har vært borti dette før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har montert xenonkit i grøftelysene på bilen. Men den ene pæra har en merkelig greie. Den tenner fint, men etter noen sekunder blir den svakere og svakere helt til den slukker helt. Skrur jeg lysene av og på skjer det samme igjen etter få sekunder. Mens den andre lyser som den skal.

Noen som vet hva det kan være eller har vært borti dette før?

du er ikke aleine i tunellen: haha :,men den ene pæra mi lyser i nesten ett helt minutt ca,for så å få samme sjuka som din pære,kjøpte settet mitt av Tom Are så jeg snakka me han og han sender meg en ny ballast som forhåpentlig løser problemet,prøvde det meste med å bytte om ballast og pære osv,men samme resultat,blei faktisk pittelitt usikker nå om det er ballasten som er problemet når du også beskriver samme problem : klø :: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du vel samme sett som meg.. Skjønner ikke hva som er galt, men skal prøve å bytte om pære og ballast etterpå så får vi se om det blir noe forskjell der! Merkelig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat samme problem. Var ute å kjørte på lørdag, så ringte en kompis å sa at ene lyset mitt var gåent. Så skrudde jeg det av og på, det tente, men gikk gradvis bort. Til den tid hadde ikke jeg koblet til motstandene som Tom Are Andresen sendte med. Men søndagsmorgen gjor jeg dette, så i går igjen var det akkurat samme problem. Prøvde til og med en ny motstand, men uten hell.

Er det ballasten som er gåen? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm,merkelige greier! : klø :

Der har sjekke så det ikke er dårlig kontakt noe sted? Prøv og kryssbytt pærer/ballaster for og se hva som fusker. :) Nye deler skaffer jeg relativt kapt. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta å sjekke litt mer. Mulig det er noe autocheck som driver å tuller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.