R32 bakfanger på Golf V GTi eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg Golf V Gti og sitter å tenker litt på hva jeg skal gjøre med den. Jeg skal ha justerbart understell, 19" felger, lakkere plastfangere rundt bilen og noen småting til. Jeg har også tenkt på å bytte ut fangeren bak til original R32 fanger og eksos men er litt usikker der. : klø :

 

Så hva synes folket her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns jeg du absolutt skal gjøre!!! Tror det blir grymt!!

 

Du må bare få ut fingeren og fikse S3'n, så vi får hentet den GTI'n du har funnet: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mtk_gtiv_5851.jpg

 

tvj11tmp.jpg

 

Hadde ikke vært i tvil...LETT r32 fangeren!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig syns jeg R32-fangern er direkte uclean. Refleksene er horrible.

Men smaken er heldigvis som baken :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes heller du burde lakkere GTI fangeren helt ned. Det kan også bli kjempebra.

Selvom R32 fangern er sykt pen har jeg aldri hatt sansen for midtstilte enderør. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville lakka sideskjørtene og muligens lakka original bakfangeren, slik som Morten Christensen har gjort med sin GT:

ny7.jpg

 

 

Kanskje det frister med motor kit fra APR? 320HK/320NM på 91oktan og 355!hk/368NM på 100oktan? : eek :: eek :

 

APR_T2100008.jpg

 

4.999$ = 25.600,- NOK

 

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3808087

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det frister veldig med 355HK men det er jo bare forhjulstrekk og da blir det alt for mye, blir bare til at den spinner hele tiden! Men kult hadde det vært :) Noen som kanskje har noen andre tips til hva jeg kan gjøre for å få en spesiell Golf V GTI?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakker den ned slik som den hvite ovenfor. R32 baklamper, sort grillemblem, store felger og senk så er mye gjort. Dersom bilen er lys kan du også vurdere sort delfoliering av panseret og eventuelt taket. Det er mods som kler en GTI synes jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det frister veldig med 355HK men det er jo bare forhjulstrekk og da blir det alt for mye, blir bare til at den spinner hele tiden!

 

 

Et voldsomt godt argument for IKKE å selge S3-en og surre med dette Golf-greinet... : rolleyes

 

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville lakka sideskjørtene og muligens lakka original bakfangeren, slik som Morten Christensen har gjort med sin GT:

ny7.jpg

 

 

Kanskje det frister med motor kit fra APR? 320HK/320NM på 91oktan og 355!hk/368NM på 100oktan? : eek :: eek :

 

APR_T2100008.jpg

 

4.999$ = 25.600,- NOK

 

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3808087

 

Den til Christensen var jo lekker...og kan jo hende det hadde blitt bedre enn den r32 fangeren....uansett så er de begge mye penere enn den orginale med den ekle svarte plasten!!

 

Lakker den ned slik som den hvite ovenfor. R32 baklamper, sort grillemblem, store felger og senk så er mye gjort. Dersom bilen er lys kan du også vurdere sort delfoliering av panseret og eventuelt taket. Det er mods som kler en GTI synes jeg ;)

 

Enig med Jan Tore, r32 baklampene må du ha:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har egentlig bestemt meg, det blir nok R32 bakfangeren. Og selvfølgelig skal R32 baklyktene på:) Må bare få S3 min på service, så kan jeg selge den og så kan jeg hente GTI med ALT utstyr som jeg har funnet: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har samme dilemma sjøl, R32 eller ikke, synes det er fint med orginal look på GTIen..men har lyst å skille meg litt ut også. Har også tenkt å bestille komplett eksos fra Milltek, men vet ikke om enderør passer sammen med den orginale r32 fangeren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også tenkt å bestille komplett eksos fra Milltek, men vet ikke om enderør passer sammen med den orginale r32 fangeren

 

Veit at i alle fall Supersport lager bakre potte i rustfritt som passer til R32-fangeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.