#1 Skrevet Mai 1, 2008 Har hørt en gang at det er over og ut med grønne skilter på nye biler. Stemmer dette? Kan man ikke lenger registrere en bil som varebil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2008 Klart man kan det, men det er nye regler på hvilke biler som kan blir registrert som varebil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2008 Også er det nye regler angående ombygging fra grønne til hvite skilter å sier de.. Kan visst ikke bygge om fra kassebil til personbil lengre har jeg hørt rykter om.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2008 Noen som vet hva de reglene går ut på eller har en link til hvor jeg kan finne ut av det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2008 Du skal få plass til en kasse baki , euro kasse tror jeg de kaller den, passer den er den så og si godkjent til å bli reg som varebil.. Om jeg ikke tar helt feil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2008 Du skal få plass til en kasse baki , euro kasse tror jeg de kaller den, passer den er den så og si godkjent til å bli reg som varebil.. Om jeg ikke tar helt feil.. Hehe... Vet du hvor stor en eurokasse er lxbxh? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2008 Nei, men bånnen er like stor som en euro palle! Ring BT så får du svar på alt Kanskje ikke lettest idag men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 1, 2008 Er en kompis som skal kjøpe seg en firmabil, tenker på en Toyota Hilux d-cab... regner med det lett går en europalle på planet der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 1, 2008 § 2-3. Varebil klasse 2 Som varebil klasse 2 anses motorvogn som teknisk defineres som N1, hvor det bak førersetet ikke er fast setearrangement eller fester, beslag, brønn mv. for slikt, som har fastmontert beskyttelsesvegg fra gulv til tak, og vegg til vegg mellom fører-/passasjerrom og godsrom. Godsrommet skal være utformet slik at det skal kunne romme en tenkt, rettvinklet kasse med lengde 140 cm, bredde 90 cm og høyde 105 cm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 1, 2008 Takk skal du ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 6, 2008 Du skal få plass til en kasse baki , euro kasse tror jeg de kaller den, passer den er den så og si godkjent til å bli reg som varebil.. Om jeg ikke tar helt feil.. I Norge kaller vi det for Statskassen fordi det er nettopp dit pengene går hvis bilen ikke kvalifiserer til varebil...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 6, 2008 på klepp kaller de det eurohøyballen... får du den inn pluss to cowboyer er det tut og kjør;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...