hvor få tak i lenger hjul bolter?

Anbefalte innlegg

Jeg skulle hatt tak i lenger bolter til min Rs2.. jeg kjører med spacere framme å da er det ikke mye å skru til mutteren med... Noen som vet om det er mye jobb bytte ut de som sitter der? om det går da..: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle hatt tak i lenger bolter til min Rs2.. jeg kjører med spacere framme å da er det ikke mye å skru til mutteren med... Noen som vet om det er mye jobb bytte ut de som sitter der? om det går da..: klø :

Pass på at du har nok gjenger som entrer.. hjulmutterne er av magnesium eller aluminium, og de stripper lett nok uten spacere..

Forholdsvis greit å skifte. Gjorde det nettopp foran/bak på min egen. Av med kaliper og skive foran, bak må du ta ut bremseskoene for håndbrekket og.

Press ut de gamle (jeg brukte en stor c-clamp). Ikke bruk hammer, da ødelegger du hjullageret...

NB: godt med plass foran, men bak kan det bli trangt å få inn noe som er stort større enn 50mm uten å ta av navet.

Standardlengde (totallengde) på de foran er 56mm, og 50mm på de bak. Møller selger ikke løse bolter, men det gjør Autotuning (og Autozentrum, tenker jeg). Tipper at de har noen som er lengre enn 56mm og

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det!

Er kun framme jeg må ha lenger bolter. Så da får jeg bestille meg noen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.