#1 Skrevet Mai 1, 2008 Har en passat 97/98 mod som jeg skal skifte lykter på. Vil ha svarte lykter med klart glass, siden bilen er mørk. Noen som vet om eller har noen tips om noen typer. MVH Fredrik Johnsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2008 Jeg vet at streetdesign.no har noen lykter, bs bildeler og norsk bildelesenter har også noen. Det er slike angel-eyes lykter men mulig streetdesign har noen andre også Dem holder til rett ved siden av møller romerike ved olavsgård hvis du er kjent. Rett ved lillestrøm. Men bor du langt unna så sjekk ut nettsiden dems: http://WWW.STREETDESIGN.NO 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2008 Er dette foran eller bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2008 Er dette foran eller bak? akkurat no ser jeg på frontlykter men det blir nok baklykter når jeg finner det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2008 Jeg vet at streetdesign.no har noen lykter, bs bildeler og norsk bildelesenter har også noen. Det er slike angel-eyes lykter men mulig streetdesign har noen andre ogsåDem holder til rett ved siden av møller romerike ved olavsgård hvis du er kjent. Rett ved lillestrøm. Men bor du langt unna så sjekk ut nettsiden dems: http://WWW.STREETDESIGN.NO Takk for det. Er litt kjent der borte ja. så vet hvor det er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 1, 2008 E det noen som vet om ringene i ae lyktene lyser bra har sett et par av de men der ser du ikke lysene i det hele tatt når det er lyst ute : klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 1, 2008 Noe sånt? eller denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 1, 2008 ringene lyser ikke godt for dette er bare som parklys egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...