svarte klare lykter til passat.

Anbefalte innlegg

Har en passat 97/98 mod som jeg skal skifte lykter på. Vil ha svarte lykter med klart glass, siden bilen er mørk. Noen som vet om eller har noen tips om noen typer.

 

MVH Fredrik Johnsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at streetdesign.no har noen lykter, bs bildeler og norsk bildelesenter har også noen. Det er slike angel-eyes lykter men mulig streetdesign har noen andre også: klø :

Dem holder til rett ved siden av møller romerike ved olavsgård hvis du er kjent. Rett ved lillestrøm. Men bor du langt unna så sjekk ut nettsiden dems: http://WWW.STREETDESIGN.NO

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette foran eller bak?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette foran eller bak?

 

akkurat no ser jeg på frontlykter men det blir nok baklykter når jeg finner det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet at streetdesign.no har noen lykter, bs bildeler og norsk bildelesenter har også noen. Det er slike angel-eyes lykter men mulig streetdesign har noen andre også: klø :

Dem holder til rett ved siden av møller romerike ved olavsgård hvis du er kjent. Rett ved lillestrøm. Men bor du langt unna så sjekk ut nettsiden dems: http://WWW.STREETDESIGN.NO

 

Takk for det. Er litt kjent der borte ja. så vet hvor det er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det noen som vet om ringene i ae lyktene lyser bra har sett et par av de men der ser du ikke lysene i det hele tatt når det er lyst ute : klø :: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe sånt?

 

fkfsvw117.jpg

 

eller denne?

 

fkfsvw7003.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ringene lyser ikke godt for dette er bare som parklys egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.