#1 Skrevet Mai 1, 2008 Fosset vann inn på høyre side under hanskerommet i maskinvask, renset drenering under batteribrakketen staket opp dreneringa til takluke, pakninger til rails er tette og fine. Hadde på kupevarmer og glipp på vinduene over natta alt var tørt og fint. Men får fremdeles fuktig teppe når det regner (surkler når jeg trykker på teppene) på gulvet bak høyre setet, bilen står med fronten litt nedover så jeg skulle tru at det ikke kommer fremmefra. Skjønner f... ikke åssen i h..... vannet kommer inn i bilen, er fristet til å sette bilen på Møller i Larvik men vil helst fikse det sjøl da det er skralt med penger til verkstedregninger. Noen som har et tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2008 Har du sjekket om det har minket på kjølevæsken? Kan være varmeveksleren som er gåen slik at det lekker kjølevæske inn i kupeen via den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2008 Tviler på om det kan være probl da det ikke dugger på rutene eller ikke lukter annet en vann, men skal sjekke varmevekslern og kjøleveskenivået i mårra, hva slags andre symptomer er det jeg kan merke om den er gåen da annet en vann i bilen og evt VARM bil? Og hva koster en ny?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2008 Hvis det bare er en liten lekkasje, så blir ikke bilen akkurat særlig varm inni eller mer duggete på rutene enn ved vanlig vannlekkasje inni kupeen. Hvertfall ikke på de to bilene (to kompiser) jeg har vært borti med gåen varmeveksler. Men du merker det på konsistensen hvis du kjenner på fuktigheten i teppene. Og det skulle vel vise seg på aviser du tørker opp med osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 2, 2008 Har hold på å saumfare bilen nå, er fult av vann under teppene på hele høyre side, surkler når jeg trykker hard på gulvet, det er ikke dreneringa til klima for det blir vann under bilen når den står stille. Har ihjælrusta skinner (?) under nederste utvendig gummipakning på alle dørene. Tipper det kommer derfra, setter den på møller i larvik for rep og tørk, TENKER JEG KOMMER TIL Å KOSTE SKJORTA! De må vel ut med setet og tepper og hele pakka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2008 Har henta biln fra Møler Larvik i dag, vannet kom inn i viftehuset via en def. pakning i underkant av pollenfilterboksen. De har hatt ute hanskerom,baksete, passasjersetet og brettet opp teppene. 6500.- skulle de ha, holdt på å få nervøs sammenbrudd og utslett en viss plass. Jævla priser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...