#1 Skrevet Mai 1, 2008 har litt problemer med bilen min.. kan starte den og kjøre en stund. men når motoren er blitt god å varm å kjørt litt hardt så blir den skikkelig uggen.. smeller i eksosen å begynner å gå magert. blir også sånn at det føles som om noen holder deg igjen liksom.. Hva kan dette være? stopper bilen og starter igjen 5 min senere så er den fin igjen. en liten stund.. har Greddy boostcontroller. kan dette ha noe invirkning? Gamle n75 ventilen er der men ikke i bruk. ser at det lyser på motor lampa også avogtil.. Håper noen vet detta her for jeg står litt fast her nå Hilsen Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2008 Må n75 ventilen ha vacum og trykk ? eller holder det med å kun ha den tilkoplet elektrisk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2008 Hmmmm.. rart ingen vet noe om detta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...