Anbefalte innlegg

Jeg har nylig blitt den stolte eier av en 2001 Passat 1,9tdi(130).

Bilen har rimelig slappe fjører og dempere så lurer på å handle meg et senkesett..

 

Har kikket en del rundt på nettet å så at Garviks AutoSpar hadde JOM coil-overs til 4500,- ,med tuv-papir(!). Etter min mening ganske billig for coilovers. Har noen vert borti senkesett i fra JOM å hvet sånn omtrent kvaliteten? :) Er selfølgelig ikke alverden levetid på det.. men er ikke vits med coilovers viss bilen subber med mer en 30mm senking..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har montert FK Sport Edition + på min 3bg stv, og kan virkelig anbefale det utifra min korte erfaring...:P

Satte det opp med stiveste instilling på dempere, og det ble litt gocartfølelse på familietralla..... Satt som støpt på veien, lite krenging og skikkelig stiv og fin... Justerte så over til mjukeste innstilling, og den er fin for familiefrakting som jeg driver mykje med:p

Så et sett som kan gi det oppsettet du vil, og likevel ikkje koster skjorta.....

Holdbarhet over tid kan jeg ikkje si noke om enda... Men har FK dempere og fjører på gamlepassaten (35i fra -91), og de har holdt godt iallefall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nylig blitt den stolte eier av en 2001 Passat 1,9tdi(130).

Bilen har rimelig slappe fjører og dempere så lurer på å handle meg et senkesett..

 

Har kikket en del rundt på nettet å så at Garviks AutoSpar hadde JOM coil-overs til 4500,- ,med tuv-papir(!). Etter min mening ganske billig for coilovers. Har noen vert borti senkesett i fra JOM å hvet sånn omtrent kvaliteten? :) Er selfølgelig ikke alverden levetid på det.. men er ikke vits med coilovers viss bilen subber med mer en 30mm senking..

 

Jeg skaffer JOM (eller Vmaxx/Ta-technics) for 3500,- for medlemmer. FK Sport Edition + kommer på 5700,- til din bil... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.