Bergen: Bergen Coating, hentet felger i dag.

Anbefalte innlegg

Ble ikke heeelt lik den fargen jeg trodde...: rolleyes var litt dårlig match av de i forhold til det vi kikka på når jeg leverte felgene... de ble ikke gunmetal slik de skulle, men en slags mørk Porsche Silber. Finishen er det ingen ting å utsette på. Fikk det og en del billigere en det det egentlig koster.

Rett pris er 450+mva pr felg, og 250+mva for sandblåsing.

Jeg betalte ikke for sandblåsingen :P (de sa feil når jeg leverte de)

Tror det bli tøft uansett! Fargen er ganske lik som på Q7 "21 felgene

Skal montere de i morgen, og super kred til Solberg dekk som alltid skviser meg inn når de har mye å gjøre :tilber:

Nå må jeg bare finne en spraylakk som ligner og få lakka senterkoppene...hehe, de er i sort

De er litt mørkere en det som kommer frem på bildet.

bilde432smallpa1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så veldig bra ut de der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo drit bra ut ditta da Thomas!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det blei jo kjempe bra når de kom på..er en veldig merkelig farge...ser veldig lys ut i solskinn, og veldig mørk ut i skygge.

bilde441smallzd8.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes det ble meget bra jeg:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte og skrive det i sted... når jeg fikk montert dekka på felgene i dag, fant vi hoggmerker etter en slags meisel i en av mutterne, sjekket over da jeg kom hjem, og var flere låsemuttere som hadde store hakk.... Hadde heldigvis et ekstra sett med låsemuttere og et par vanlige. bortsett fra det var ingen av de andre mutterne rørt/løsnet...Enten har noen prøvd å rappe de, eller så har de håpt at de skulle dette av under kjøring: bråk :

har allerede opplevd å få et dekk skåret i stykker her jeg parkerer. Lurer på om jeg skal sette opp et lite kamera som tar timelapse av bilen på nattestid her: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ikke garasje til klenodiet ditt da Skaala? Virker som det er en absolutt nødvendighet om en er rs2-eier...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, har desverre ikke garasje her i Bergen, har garasje når jeg er på sørlandet, så den står ca havparten av året utenfor låst garasje. Den er bortgjemt, men ikke i garasje: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble jo dritkult da Thomas! Gleder meg til turen i morgen.

SES!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo veldig bra ut dette! ;) Syns fargen var rå eg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bare gjetter du har kjøpt deg et kamera og et ekstra sett til med hjulbolter på ebay allerede! hehe, takk for turen Skaala!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.