Oslo: Noen som jobber eller kjenner noen på Møller Ensjø?

Anbefalte innlegg

Jeg har idag vært å kikka på en gammel Passat på National car som ligger rett nedi gata for Møller Ensjø. Jeg har vært i kontakt med Møller Sandefjord og der ble det sagt at det ikke har vært noen Møller servicer siden 2003, og at det er kjøpt litt deler slik at det virker som den har hatt en liten kræsj i fronten engang.

Hvis det stemmer er jeg ganske skeptisk...Men bilen ser ekstremt hel og fin ut og ingen rust fant jeg...

 

Men, spm mitt er; kjenner dere i Oslo noen, eller er noen av mekanikerene der meldemmer her?

Hadde vært veldig int å fått noen til å prøvd den og fått den på bukk å kikka under på kanaler og eksos og evt andre ting mekanikere har mer greie på enn meg.

 

Jeg kan ikke så mye, og jeg regner med at hvis noen kunne gjøre det blir det jo den beste uavhengige meninga, siden den personen ikke vil tjene noe på det, bortsett fra å være en drabla god club medlem :P

 

Men spm i første omgang er om noen kan?

 

Skal se på utskriften av servicehistorikken til uka først, men den er den peneste jeg har sett hittils...skal bare ha se på et par andre også...

 

Link til Finn.no annonsa:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12818632&sid=xz7cbaaNcdm864370&WT.svl=Link

 

 

Mvh

Thomas.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en NAF test?

 

Nærmeste NAF stasjonen er 3min unna.

 

(Den var dyr???)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, tanken har slått meg... ang NAF test...

 

Men jeg tenkte en ærlig tilbakemelding fra et club medlemm var aller best..

 

Ang pris så MÅ den prutes nedover ja pga hvis den har vært kræsja...og ikke fulgt serviceheftet siden 92'km...

 

Han har satt den slik pga km og at han nok har bet litt for den i innbytte...

 

Men den må ned på minst 40 hvis jeg skal ha den... Står jo uten årsavgift i annonsa, men den står jo på skilter så vi får se hva det blir til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.