Stavanger: Eksosanlegg gikk til h*****!

Anbefalte innlegg

Våknet opp idag, tok meg et par skiver og var klar for ny dyst på jobb. Satte meg i bilen og startet opp. HVA var det? En ulyd!!! Heiv meg over brekket og smelte den i nøytral, dette måtte jeg finen ut av. Under bilen ed hodet forsvant jeg og til min store fortvilelse..... bakpotta var RUSTET av!!!

Hva burde jeg gjøre? Den er rustet av rett med lyddemperen bak. Burde jeg bare skifte hele greia? Kjøpe brukt eller nytt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp nytt! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp effekt anlegg du type rustfritt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sveis det på igjen! Enkelt og greit så holder det enda en stund til. Koster tråden og gassen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om potta har rusta av, så er veggene i røret som oftest veldig tynne. Noe drit å sveise på, og holder ofte ikke lenge.

4-500kr så har du ei ny orginal potte. Litt mer så har du noe som brummer litt og. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om potta har rusta av, så er veggene i røret som oftest veldig tynne. Noe drit å sveise på, og holder ofte ikke lenge.

4-500kr så har du ei ny orginal potte. Litt mer så har du noe som brummer litt og. :)

Da gjør man så enkelt som å legge en rørbit over og sveiser denne fast. Da holder det lenge nok. Koster bare orket;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster litt mer enn det for meg.. Ikke kan jeg sveise og ikke kjenner jeg noen som kan.. hehe.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben har jo rabatt på mekonomen, kjøp deg simons eksos, funke heilt greit og ikkje galen pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Døfødt å reparere suntrusta eksos anlegg. Kjøp nytt sier jeg å!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var inne på mekonomen, men kan ikke se å finne noe simons eksosanlegg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var inne på mekonomen, men kan ikke se å finne noe simons eksosanlegg?

nei men de skaffe.

ring de i morgen å hør

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her.. plukk i vei, koster ikke skjorta, og det funker fint.. du har rabatt på meca også ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjøpte komplett simons effektanlegg til Ventoen eg hadde på Bilextra, betalte litt over 3000kr med rabatten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikje finna t golfen min der.. ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, bare stikk nerom på hillevåg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska gjer d.. Begynne å bli litt irritert øve lyden nå.. hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge med lyd...ser ikkje problemet :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, du he jo eit poeng når eg tenke mg om.. Folk snur seg ivertfall itte bilen nå.. :D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten same dealen som me kompisen min sin "rostfrei". Folk tørr ikje gå over veien fordi de tror bilen ikje har bremser :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, du he jo eit poeng når eg tenke mg om.. Folk snur seg ivertfall itte bilen nå.. :D:D

hehe.. Kjekt med litt oppmerksomhet..:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.