forskjell på karosseri fra tyskland og norge?

Anbefalte innlegg

hei. jeg kjøpte meg noen skvettlapper til min audi A4 96mod her om dagen! når jeg skulle montere dem på passet de ikke til formen på karoseriet: klø :

jeg dro til møller på jessheim og fikk en på verkstedet til å se på det! han hadde aldri sett en sånn kanal som jeg har på bilen før noen gang! han lurte på om bilen var importert fra tyskland... dette vet jeg ikke noe om, men det jeg hørte fra forige eier var at den ble kjøpt i norge:confused:

er det forskjell på karoseriet på en audi A4 sedan i tyskland og norge?

her er et bilde! har ikke fra noen bedre vinkler nå

18032008040.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje forrige eier fikk nye kanaler fra V®eng?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har en 95 eller 96 modell? stemmer det? Det kom nye kanaler på 97 og oppover. På 95/96 er det den utstikkende pølsa som er på bildet, på 97+ er det mye rettere, samt dørlister nederst på dørene. Så det er forskjell på 95/96 kanal og 97+ kanal.

Jeg lurer på om det kan være samme kanal på audi 80 94 som på a4 95/96, det er iallefall mange likheter på 80 og 95/96 a4. dvs samme deler er benyttet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har en 95 eller 96 modell? stemmer det? Det kom nye kanaler på 97 og oppover. På 95/96 er det den utstikkende pølsa som er på bildet, på 97+ er det mye rettere, samt dørlister nederst på dørene. Så det er forskjell på 95/96 kanal og 97+ kanal.

Jeg lurer på om det kan være samme kanal på audi 80 94 som på a4 95/96, det er iallefall mange likheter på 80 og 95/96 a4. dvs samme deler er benyttet.

 

det er en 96mod ja! takk for svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.