#1 Skrevet Mai 2, 2008 Hvordan kan disse bli på min bil? er bare 15 toms.. blir dette veldig lite? skal senkes endel,, er Orginale BBS-felger 15"x 7" m/ innpress 35.. har også disse. OZ Chrono 17 tommere ET35? hva blir best tro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2008 Dersom det er de aktuelle felgene du har avbildet er OZ-felgene ikke noe alternativ, ettersom de har 4-hulls boltsirkel. Men dette er et design som vil kunne kle den aldrende ambassadebilen bra:). BBS ser alltid vakkert ut, men 15" blir knøttlite på denne enorme bilen. Hadde de vært 16" så kunne det ha gått. Det ville i alle fall sett "sportslig originalt" ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2008 jeg hadde tatt bbs,a tror de hadde kledd bilen din stian hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2008 jeg hadde tatt bbs,a tror de hadde kledd bilen din stian hehe Hehe! men de blir nok for små.. TIlogmed 17tommerene ser nesten små ut:p heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...