#1 Skrevet Mai 2, 2008 Jeg skal lime på en bakluke spoiler med sikaflex. Sammen med den kom det en liten ampull som skal være slik aktivator. Skal denne bare strykes utover på der spoileren skal sitte? Skal den tørke før jeg har på sikaflex? Event. hvor lenge? Vil sikaflexen herde nok over natten, slik at bilen kan brukes? Mvh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2008 Det høres mer ut som en primer som skal smøres på begge kontaktflatene, jeg ville no ha sikret spoileren med maskeringstape i minst et døgn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2008 Det kan stemme det. Skal denne primeren tørke før jeg har på sika? Eller er det noe annet jeg kan lime med som herder raskere???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2008 Ja men den tørker nok raskt, sikaflex er det beste, jeg ville brukt det og latt det ta den tiden den trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2008 bruk tech7.... mye bedre enn sikaflex 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2008 den hefter ikke så godt på vått og glatte flater er min erfaring, de som skifter glass bruker sika. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2008 10min skal aktivatoren til sikaflex tørke. La det sitte montert med tape over natten, 12timer, så sitter spoileren godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 3, 2008 Takker for svar alle sammen. Da er det bare å komme seg ut og gjøre det ferdig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...