kjøpe kvalitets setetrekk fra tyskland?

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt eller kjenner noen som har kjøpt setetrekk av disse?

http://www.sklapendra.de/

Ser jo ut til å være god passform, og 350 euro er jo ikke akkurat upris,: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Buhu: gråter :

Ikke til Golf2: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste som er litt stress, er vel å sende interiøret ned dit? Eller? Tror ikke jeg orker å sende ned baksetene mine, litt lettere å gå til den lokale salmakeren.. Selv om det blir en tusing og to ekstra.. Da har jeg noen å peke på om resultatet ikke er som forventa og!

Har et spørsmål til -siden jeg ikke er den beste på tysken. Har han "maler" liggende til de diverse bilene han har på lista si? Med andre ord at du slipper å sende ned setene? Det gjør jo ting en del lettere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et spørsmål til -siden jeg ikke er den beste på tysken. Har han "maler" liggende til de diverse bilene han har på lista si? Med andre ord at du slipper å sende ned setene? Det gjør jo ting en del lettere.

Det ser for meg ut som om han har maler liggende klare, i og med at han kun har til enkelte modeller:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De der så jo ikke ille ut da.. kanskje vi skulle prøvd å sette sammen en samlebestilling og muligens få det enda mer ned i pris?

Første plassen jeg har sett at de har til golf 3 cab.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

recaro6.jpg

: sikle : Må ha.. : sikle :: sikle :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

recaro6.jpg

: sikle : Må ha.. : sikle :: sikle :

Er det der samma som Golf 2 edition one Recarosetene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det der samma som Golf 2 edition one Recarosetene?

Golf3 GTI/Recaro seter:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf3 GTI/Recaro seter:)

Ja ser det, men di ser veldig like ut som mine Edition One seter fra Golf 2 også. Derfor lurte jeg på om det passer omhverandre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo mine seter det der.. bare litt annet stoff, og veldig masse andre farger :)

Tenkte jeg skulle ha dem i litt andre farger som matchet resten av bilen.. rødt og svart f.eks :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er konklusjonen at man ikke trenger å sende stolene sine ned dit, eller? Skjønner ikke så mye tysk jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det ikke kom noen svar her, så sendte jeg en mail og fikk svar 4-5 dager senere:

Hello, you will get the custom manufactured seat covers with a german mounting instruction and a Video-CD.

But the installation is quiet easy. You do not need any special tools. We never offer the installation.

All seat cover kits we sell are designed for self-installation. A kit in black/ light-grey or black/ grfey would cost 330,- Euro.

Shipping costs depend on the country you live.

Kind regards

sklapendra.de

Ser da lovende ut dette.. Ikke var det særlig dyrt heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ekte skinn i bra kvalitet? Ser de har til A4 B5. :) Jeg hadde vært med på en samlebestilling hvertfall!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En som var misfornøyd med at leveringen tok lang tid, viste seg å være en misforståelse osv. Han ble svært fornøyd da han fikk setetrekkene, og syntes kvaliteten var bra. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempegreier, da må jeg spare enda mer da, så jeg kan få skinnseter i bilen min!

Hmm, lurer på om de lager til dørsidene også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har sett noe lignende som selger til Golf 2 GTI seter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kunne tenkt seg å bestille sammen med meg ller ?? jeg skal ha til en a4 b5 avant

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.