#1 Skrevet Mai 3, 2008 Noen som har kjøpt eller kjenner noen som har kjøpt setetrekk av disse? http://www.sklapendra.de/ Ser jo ut til å være god passform, og 350 euro er jo ikke akkurat upris, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2008 Buhu: gråter : Ikke til Golf2: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2008 Eneste som er litt stress, er vel å sende interiøret ned dit? Eller? Tror ikke jeg orker å sende ned baksetene mine, litt lettere å gå til den lokale salmakeren.. Selv om det blir en tusing og to ekstra.. Da har jeg noen å peke på om resultatet ikke er som forventa og! Har et spørsmål til -siden jeg ikke er den beste på tysken. Har han "maler" liggende til de diverse bilene han har på lista si? Med andre ord at du slipper å sende ned setene? Det gjør jo ting en del lettere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2008 Har et spørsmål til -siden jeg ikke er den beste på tysken. Har han "maler" liggende til de diverse bilene han har på lista si? Med andre ord at du slipper å sende ned setene? Det gjør jo ting en del lettere. Det ser for meg ut som om han har maler liggende klare, i og med at han kun har til enkelte modeller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2008 De der så jo ikke ille ut da.. kanskje vi skulle prøvd å sette sammen en samlebestilling og muligens få det enda mer ned i pris? Første plassen jeg har sett at de har til golf 3 cab.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2008 Må ha.. : sikle : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 7, 2008 Må ha.. : sikle : Er det der samma som Golf 2 edition one Recarosetene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 7, 2008 Er det der samma som Golf 2 edition one Recarosetene? Golf3 GTI/Recaro seter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2008 Golf3 GTI/Recaro seter:) Ja ser det, men di ser veldig like ut som mine Edition One seter fra Golf 2 også. Derfor lurte jeg på om det passer omhverandre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2008 er jo mine seter det der.. bare litt annet stoff, og veldig masse andre farger Tenkte jeg skulle ha dem i litt andre farger som matchet resten av bilen.. rødt og svart f.eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 8, 2008 Er konklusjonen at man ikke trenger å sende stolene sine ned dit, eller? Skjønner ikke så mye tysk jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 13, 2008 Siden det ikke kom noen svar her, så sendte jeg en mail og fikk svar 4-5 dager senere: Hello, you will get the custom manufactured seat covers with a german mounting instruction and a Video-CD. But the installation is quiet easy. You do not need any special tools. We never offer the installation. All seat cover kits we sell are designed for self-installation. A kit in black/ light-grey or black/ grfey would cost 330,- Euro. Shipping costs depend on the country you live. Kind regards sklapendra.de Ser da lovende ut dette.. Ikke var det særlig dyrt heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 13, 2008 Det er ekte skinn i bra kvalitet? Ser de har til A4 B5. Jeg hadde vært med på en samlebestilling hvertfall!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 14, 2008 Hvis noen kan lese tysk, kan de jo ta en titt på denne siden.. Er noen som spør om setetrekkene er bra, tror jeg.. http://www.motor-talk.de/forum/erfahrungen-mit-sklapendra-t566697.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 14, 2008 En som var misfornøyd med at leveringen tok lang tid, viste seg å være en misforståelse osv. Han ble svært fornøyd da han fikk setetrekkene, og syntes kvaliteten var bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 14, 2008 bilder: Sklapendra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 14, 2008 Kjempegreier, da må jeg spare enda mer da, så jeg kan få skinnseter i bilen min! Hmm, lurer på om de lager til dørsidene også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 16, 2008 noen som har sett noe lignende som selger til Golf 2 GTI seter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 25, 2008 noen som kunne tenkt seg å bestille sammen med meg ller ?? jeg skal ha til en a4 b5 avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...