#1 Skrevet Mai 3, 2008 Hei Monterte i går H3 xenon kit i sprederne i hovedlyktene, fikk lys i går men i dag tenner ikke xenon lyset i det hele tatt. Hva er problemet? Startet med at jeg mistet lys i ene lykta, så prøvde jeg bytte om på ballastene for å se om det var feil med den. Å nå er det ikke lys i noen pærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2008 Sikringene dine er sikkert røket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2008 Skal sjekke dette, hva kan det komme av da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2008 Var ikke sikringen som er gåen. Fikk lys nå plutselig, men tenner bare i ene lykta. Slo lysene av å på igjen da tennte plutselig begge lysene. Er noe rart da bare ene lykta tenner når jeg starter opp bilen å slår på lysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2008 mulig det er dårlig jord, hvor kobler dere jordkabelen? har bare koblet den på den brune ledningen fra lykta. er vel et eget jordingspunkt rett under pæra, bedre å bruke denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...