Anbefalte innlegg

Har prøvd så uttallige mange pusseskinn og synes ingen av de er bra. (Tar inn for lite vann og blir merker etter vann)

 

Noen anbefalinger??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Autoglym sitt som kommer i denne lille gjennomsiktige plastboksen og syntes det fungerer utmerket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk en wipe før du bruker pusseskinn. Det gjør jeg, helt genialt.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller glem hele pusseskinnet, og gå for et stort, vaffelmønstret microfiberhåndkle. Suger vann som bare juling, og etterlater langt mindre (om noe) merker. :)

 

Slik som f.eks. dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller glem hele pusseskinnet, og gå for et stort, vaffelmønstret microfiberhåndkle. Suger vann som bare juling, og etterlater langt mindre (om noe) merker. :)

 

Slik som f.eks. dette

 

WORD! Jeg sluttet å bruke pusseskinn tvert etter å ha testet microfiber. Suger mye bedre, tar opp mer vann og er mye lettere å jobbe med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

WORD! Jeg sluttet å bruke pusseskinn tvert etter å ha testet microfiber. Suger mye bedre, tar opp mer vann og er mye lettere å jobbe med.

 

x2

x3 brodern

x4 fattern

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må microfiber testes!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp to!

Er bra å ha ett å ta det grove med, og så et tørt til å gå over med for å få det 100% tørt-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meguiars Water magnet funker jo helt utmerket, dette er vel microfiber det også. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.