#1 Skrevet Mai 3, 2008 Har prøvd så uttallige mange pusseskinn og synes ingen av de er bra. (Tar inn for lite vann og blir merker etter vann) Noen anbefalinger?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2008 Jeg bruker Autoglym sitt som kommer i denne lille gjennomsiktige plastboksen og syntes det fungerer utmerket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2008 Bruk en wipe før du bruker pusseskinn. Det gjør jeg, helt genialt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2008 Eller glem hele pusseskinnet, og gå for et stort, vaffelmønstret microfiberhåndkle. Suger vann som bare juling, og etterlater langt mindre (om noe) merker. Slik som f.eks. dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2008 Eller glem hele pusseskinnet, og gå for et stort, vaffelmønstret microfiberhåndkle. Suger vann som bare juling, og etterlater langt mindre (om noe) merker. Slik som f.eks. dette WORD! Jeg sluttet å bruke pusseskinn tvert etter å ha testet microfiber. Suger mye bedre, tar opp mer vann og er mye lettere å jobbe med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2008 WORD! Jeg sluttet å bruke pusseskinn tvert etter å ha testet microfiber. Suger mye bedre, tar opp mer vann og er mye lettere å jobbe med. x2 x3 brodern x4 fattern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 3, 2008 Da må microfiber testes!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 3, 2008 kjøp to! Er bra å ha ett å ta det grove med, og så et tørt til å gå over med for å få det 100% tørt- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 3, 2008 meguiars Water magnet funker jo helt utmerket, dette er vel microfiber det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...