Anbefalte innlegg

Meeeeeeeget bra:tilber: Så bilen live forrige lørdag på Hadeland og resultatet var: rock :

Har en 96 Passat selv stående dog blå metallik og med lakkerte sidelister som kunne trengt en runde. Noe du har lyst til og ta en rudnde på: klø :

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du begynner å bli veldig, veldig rå nå Kenneth ;)

 

Kult å høre fra en annen detailer! Takk :tilber:

 

bra jobb.. hvor lang tid gikk det?

 

25 timer pluss minus. Var nok ikke like effektiv til tider ettersom det ble fort oppmot 12 timers dager utover 3-4 på natta osv. Ville nok brukt 15-20 timer hadde jeg hatt bedre lys og litt mer optimal arbeidstid. ;)

 

Meeeeeeeget bra:tilber: Så bilen live forrige lørdag på Hadeland og resultatet var: rock :

Har en 96 Passat selv stående dog blå metallik og med lakkerte sidelister som kunne trengt en runde. Noe du har lyst til og ta en rudnde på: klø :

 

: vinke :

 

Det er bra, har ikke sett den selv i dagslys nemlig! : bråk : Hehe.

Du har det ja, du kan sende meg en PM så tar vi det fra der? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy feite, det resultatet der ble noe for seg selv, er jo bedre en med ny lakk jo :tilber:

 

Skal ikke starte Detailer skole? Ser jeg trenger maaange tips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imponerende resultat men hvorfor skriver du på engelsk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme tråden i et utenlansk forum kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk.

 

Stemmer som Bjørnar skriver, skrevet på et forum for bilpleiere i USA ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjukt!!!

Helt fantastisk jobb! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du mener de aller groveste ripene så var det ikke håp, ettersom de var ned til grunningen. Men du ser jo på 50-50 bildene at det er potensiale for -enorm- forbedring. Mange av de ripene du ser er bulker, så de fikk jeg bare slipt ned kanten på og "fylt" igjen litt. Må ha i lakk og evt prøve å våtslipe. ;)

 

Alltid håp!

 

Ok...bare lurte på hvor mye bedre de verste områdene blei. Men det er nok som du sier; lakk og våtsliping må til.

Men et helt utrolig resultat du fikk...bra jobba!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.