#1 Skrevet Mai 3, 2008 Noen som veit hvor jeg kan kjøpe bakhjulslager litt billigere enn hos Møller eller Mekonomen? UTlandet gjør ingenting. Mek. og Møller tar 1600kr pr stk fordi man må bytte hele navet med lager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2008 Hmm..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2008 Kødder du???? må du bytte hele nave????????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2008 Kødder du???? må du bytte hele nave????????????? Får bare kjøpt navet med lager ja.. Klart, kan sikkert få tak i lager om jeg tar det med meg til Fadum. Men nå gikk det lageret til helvette når jeg dro det av, som oppbrukte lagre pleier å gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2008 carparts.no hadde lager m/nav for 550kr ca 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...