Anbefalte innlegg

Climatronicen min gir fra seg en slags "surklelyd" i uttaket nederst i konsollen på passasjersiden forran. Dette forsvinner når jeg setter den på econ. Noen som vet hva dette kommer av? Snakket med den lokale vw forhandleren, som mente at surklelyder vil forekomme og var ikke tegn på at noe var galt. Hører jo ikke noe til denne lyden når jeg kjører, men irriterende å høre på når bilen sviver på tomgang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme greian på min, vifta var tett og full av dritt... motoren som driver vifta er også greit å sjekke hvis du først åpner opp der:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du hører er nok sirkulasjon av kjølemediumet til aircondition anlegget, og det er helt normalt.

Hvis lyden forsvinner når du setter econ på er det fordi du da slår av kompressoren, og følgelig stopper sirkulasjon av kjølemediumet.

Har lignende lyder i begge passatene mine, men alt fungerer som det skal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres kanskje dumt ut, men det er vel en dårlig spjellmotor som pleier å lage en sånn surklelyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar! Kan jeg kjøre med bilen på econ over lengre tid eller kan ting tørke ut? Syns jeg hørte noe om det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.