#1 Skrevet Mai 3, 2008 Mens jeg var ute å kjørte så virket plutselig ikke 2 og 4 giret, og når jeg gir flat jern når motoren har blitt varm(90 grader så fusker den:confused: Noen som vet hva som kan være feil:confused: Bilen jeg har er en golf mk2 vr6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2008 ja ja må ikke kjøre så hardt simen, kan jo være noen syncro ringer som har tat kvelden da, eller gir overføringer so har blit drat skeve? og ville skjekk bensin pumpe eller bensin filter hvis den fusker når du gir flatt jern, håper det går i boks,=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2008 ja ja må ikke kjøre så hardt simen, kan jo være noen syncro ringer som har tat kvelden da, eller gir overføringer so har blit drat skeve? og ville skjekk bensin pumpe eller bensin filter hvis den fusker når du gir flatt jern, håper det går i boks,=) jøss er du blitt medlem Har fikset feilen med girkassa og tror det er en føler som er gåen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2008 ja er en stund siden det. Men hva var galt med girkassa a? hm får du brukt vagvam på den a? for kjenner en som har det, som jeg kan få lånt, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2008 vagcom he he:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2008 Nå bør vel begge dere 2 ikke kjøre så hardt:p Ungdomen nåtildags... Og Alex når skal du få ut noen bilder av bilen din da? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2008 ja er en stund siden det. Men hva var galt med girkassa a? hm får du brukt vagvam på den a? for kjenner en som har det, som jeg kan få lånt, Vag Com på girkassa: haha : Åssen funker det i praksis a? var forresten Låseringen til giroverføringa som hadde løsnet, så er fiksa nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2008 oki, men mente til motoren da, siden den fusker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 4, 2008 Nå bør vel begge dere 2 ikke kjøre så hardt:p Ungdomen nåtildags... Og Alex når skal du få ut noen bilder av bilen din da? hehe nei kan jo se om jeg får til det en av dagene tokk noen bilder av bilen på en kai i sta, ble noen bra, såfal he he, har du peiling på tannstang eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 4, 2008 nei kan jo se om jeg får til det en av dagene tokk noen bilder av bilen på en kai i sta, ble noen bra, såfal he he, har du peiling på tannstang eller?? Hehe ja det er fett.. tannstang ja, er nok dårlig coil som er problemet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 4, 2008 Hehe ja det er fett.. tannstang ja, er nok dårlig coil som er problemet... tror mulig jeg må ha ny tannstang på bilen min om jeg ikke finner noe repp sett, og det er jeg ikke så posetivt synes jeg, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 4, 2008 tror mulig jeg må ha ny tannstang på bilen min om jeg ikke finner noe repp sett, og det er jeg ikke så posetivt synes jeg, Finne fra delebil da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 4, 2008 Finne fra delebil da? jo går jo det, men skal titte lit mere i morra, tar den på løftebokken i garasjen, i morra så får titte lit mere, men nå er det legge tid, pratas, fått orden på bilen enda?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 4, 2008 jo går jo det, men skal titte lit mere i morra, tar den på løftebokken i garasjen,i morra så får titte lit mere, men nå er det legge tid, pratas, fått orden på bilen enda?? Bilen går som en kule nå den;) Fikk kjøpt full pakke fra USA, Coilpack,plugger, tennkabler og Termostat.. Så bytta alt. Så går den strøkent igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...