#1 Skrevet Mai 3, 2008 hei. har et lite "problem", det er vell mest ubegagelig, og så vill jeg ha bilen perfekt:D 1. når jeg trykker inn pedalen kommer den helt i bunn 2. når jeg kjører må jeg plutselig noen ganger trykke hardt på pedalen for og få til og bremse 3. det går ikke ann og "pumpe" pedalen med avslått bil. den blir aldri hard. 4.noen ganger kommer det en rar "risting" fra pedalen når jeg bremser også har ikke gjort noe med bremsene i det siste. har bare kommet mere og mere i det siste og begynner og bli irriterende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2008 Jeg hadde ihvertfall tatt å skiftet bremsevæska hvis ikke det er blitt gjort på en stund og luftet skikkelig for å se om det ble bedre. Kjappt gjort og kan gjør underverker hvis du kjører rundt med bremsevæske/vann/grums/luft blanding i systemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2008 det kan jeg prøve:) noen andre tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2008 Ingen varsellamper? Pga. 'bomba' kan man måtte tråkke opptil 30 ganger på pedalen før trykket forsvinner, har du trykket såpass mange ganger? Sjekk lastventilen ved venstre bakre hjuloppheng, den kan ha rustet fast. Erfaringsmessig er det litt 'svampete' bremser på disse, men nye slanger og væske kan hjelpe noe. Regner med at du har lest alt her: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/brake.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2009 Fant du ut av det her? Hadde en bil i dag som har slik risting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2009 det var nok bomba og en abs sensor som ikke virka som den skulle:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...