#1 Skrevet Mai 3, 2008 Har ikke xenon, og tenkte å kjøpe xenon look til hovedlyktene og grøftelysa. Hvilke sokkel sitter i disse lyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2008 Her har du det som er på min, uten orginal xenon. -Blinklys framme: PY21W -Blinklys bak: PY21W -Blinklys siden: WY5W -Fjernlys: H7 -Nærlys: H7 -Tåkelys: H11 -Bremse-/baklys: P21/5W -Skiltlys: C5W -Baktåkelys: P21W -Ryggelys: P21W -Interiørlys: W5W -Parkeringslys: W5W 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2008 takker så meget:) Er nærlys og fjernlys 2 pærer? eller i samme pære? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2008 takker så meget:) Er nærlys og fjernlys 2 pærer? eller i samme pære? Nærlys og fjernlys er 2 forskjellige pærer på B6:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2008 når jeg ser på nettet etter pærer , så finner jeg bare en type h7 pære.. er det samme type pære på nærlys som på fjernlys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2008 Jepp, er samme pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2008 ok, takk. må man ut med hele lykta for å komme til pærene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2008 ok, takk.må man ut med hele lykta for å komme til pærene? Så sant du ikke er utstyrt med gummiarmer/fingre, er det enklest å løsne lyktene for å bytte... Skru ut 2 stk skruer oppe i forkant av lykten og løsne de nedre bakre skruene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2008 Låner denne tråden litt jeg. Har en A4 1.9 tdiq, 2002 mod. Parkpærer på disse er? w5w? Noen som har bilde av denne type? Trodde jeg hadde slik som man bare "plugget" inn, men tror det er slik som man stikker inn og vrir, og dette trodde jeg hette ba96. Det er xenon orginalt i bilen. Håper noen kan svare Mvh Christoffer Edit : googlet w5w og det er ikke slik jeg har, og har nok derfor ba96, men ser på osram.no at det liksom skal være w5w, noen fler med B6 a4 som har det slik? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 3, 2008 Om jeg ikke tar helt feil så er det w5w på de uten xenon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 3, 2008 Låner denne tråden litt jeg. Har en A4 1.9 tdiq, 2002 mod. Parkpærer på disse er? w5w? Noen som har bilde av denne type? Trodde jeg hadde slik som man bare "plugget" inn, men tror det er slik som man stikker inn og vrir, og dette trodde jeg hette ba96. Det er xenon orginalt i bilen. Håper noen kan svare Mvh Christoffer Edit : googlet w5w og det er ikke slik jeg har, og har nok derfor ba96, men ser på osram.no at det liksom skal være w5w, noen fler med B6 a4 som har det slik? På A4 B6 med orginal xenon så er det H6W pærer i parklys;) Det enkleste for å få hvitere lys er å bytte til coolblue eller tilsvarende pærer,men de koster! Fargen på disse pærene passer til orginal xenon fargen(4300) når de får varmet seg opp litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 3, 2008 På A4 B6 med orginal xenon så er det H6W pærer i parklys;)Det enkleste for å få hvitere lys er å bytte til coolblue eller tilsvarende pærer,men de koster! Fargen på disse pærene passer til orginal xenon fargen(4300) når de får varmet seg opp litt. Tusen takk for svar! Jeg har nesten blitt sprø av dette altså, men har da nå fått svar, endelig Skal sjekke om jeg finner slike cool blue e.l. Nappet ut park da de ser for jæv.. ut de gløde greiene, men klikker snart at feilkoden piper hver gang Mvh Chris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...