Anbefalte innlegg

Har en kompis som har problemer med og få taki RS gitter til en VW 5èr golf GTI frontfanger. Han har vært i kontakt med flere styling firmaer, men uten hell. Dem fleste sier at dette er vanskelig og få taki..

 

Noen som kan hjelpe med og skaffe slikt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dytter denne litt opp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke bare kjøpe orgianl fra GTI da, da får du helt likt. Er ikke ofte de som du får kjøpt på andre butikker er helt likt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikke bare kjøpe orgianl fra GTI da, da får du helt likt. Er ikke ofte de som du får kjøpt på andre butikker er helt likt.

 

Joda, det går jo ant... men tror det var en god del dyrere og handle et slikt org gitter fra Møller gitt: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye trenger han?

Jeg har en eller to "plater" liggende av RS gitteret som QA selger. ;)

 

Aner ikke hvor mye som går med til en slik fanger: klø : Kan jo evt. få han til og måle seg fram da..

Er det slikt du har da Tom Are? Gitter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner ikke hvor mye som går med til en slik fanger: klø : Kan jo evt. få han til og måle seg fram da..

Er det slikt du har da Tom Are? Gitter

 

Jepp,jeg skal sjekke hvor mye jeg har,mener det er 2 hele plater med dette: http://www.quality-autoimport.no/storefront.php?pid=274&c1=2949&c2=&c3=

 

Sender PM etterpå når jeg får sjekket. ;) Jeg trenger det ikke,så skal få det billig! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.