#1 Skrevet Mai 3, 2008 har en Audi 100 som jeg skal ha ut Dashbordet på. noen som vet hvordan jeg får av det dekselet på bildet? og hvor sitter skruene som må ut for å få ut selve dashbordet? luftekanaler, kan det sitte igjen? eller hvor mye må egentlig ut? er den gamle typen dash 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2008 Dekselet du har tegnet pil på henger fast i hendlene, så alt kommer ut samtidig. Se på undersiden, der har du et avlangt hull hvor det sitter en stjerne eller unbracoskru oppi. Skruen strammer en klemme som klemmer hele saken fast i rattstammen. Løsne klemmen og dra hele greia rett ut. Dashbordet henger hovedsakelig i skruer på sidene, resten står kilt fast rundt om. Du kan ta ut høyttalergrillene og høyttalerne og se om det er noen skruer under der, jeg husker ikke i farta men jeg tror kanskje at det ikke var noe der (ta av A-stolpekledningen først, og det dukker opp et par skruer til høyttalergrillene). Alle luftekanalene blir med dashbordet ut, det er kun sammenføyningen til viftepakken som må løsnes. Etter du har demontert midtkonsollen og underdelen av dashbordet er det bare å lete etter skruer, det er sannsynligvis 2 eller 3 skruer som er skrudd gjennom plastkanalene fra viftepakken og inn i plastkanalene i dashbordet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2008 okei, takk for svar! da skal jeg se om jeg ikke får det ut! edit: nå er det ute, utrolig enkelt, bare litt fikling med luftrørene og ledninger, men ellers helt kurant.. satt kun i de to skruene på hver side av dashbordet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...