#1 Skrevet Mai 3, 2008 Hei, noen som vet hvor jeg kan finne TÜV papirer på nevnte dekk/felg kombinasjon på Golf 2? Tenkte jeg skulle få senking godkjent på konebilen og må nok ha papirer p.g.a. inpress endret mer en 15mm totalt. Rulleomkrets er rimelig spot on (-0,3%). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2008 bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2008 Hei, noen som vet hvor jeg kan finne TÜV papirer på nevnte dekk/felg kombinasjon på Golf 2? Tenkte jeg skulle få senking godkjent på konebilen og må nok ha papirer p.g.a. inpress endret mer en 15mm totalt. Rulleomkrets er rimelig spot on (-0,3%). Du må vite navnet på og produsenten på felgen. produsenten har vanligvis en hjemmeside med oversikt over hva felgene passer til. i denne listen står det også om de er TUV-godkjent til respektive bil (merker/modeller) Papirene kan vanligvis lastes ned i pdf format for utskrift. Håper dette kunne hjelpe deg på vei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2008 Du må vite navnet på og produsenten på felgen. produsenten har vanligvis en hjemmeside med oversikt over hva felgene passer til. i denne listen står det også om de er TUV-godkjent til respektive bil (merker/modeller) Papirene kan vanligvis lastes ned i pdf format for utskrift. Håper dette kunne hjelpe deg på vei.. hjelper lite det. Felgene er laget av TSW, og de har ikke TÜV papirer på felgene sine. TÜV papirene trenger ikke være på akkurat rett felg, bare på samme dimensjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2008 Er flere tips i denne tråden på TUV til felger, men tror du vil slite litt med den dekk dim'en http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=110037 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2008 Fortsatt ikke funnet noe, rett før jeg gir opp dette her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...