trøbbel med hovedlys på mk2, selv-koblet kjørelys.

Anbefalte innlegg

Driver å rydder opp i litt trøbbel med broderens mk2. Er en 1983/4 modell Golf. Er ikke originalt kjørelys, men tidligere eigere har koblet noe selv. Vil ha dette vekk, for det fungerer ikke som det skal + defekt stikk til lysbryter (smeltet). Så nå har jeg klippet bort stikket og skjøtet ledningene og kobler disse direkte på lysbryter med kabelsko. I tillegg så skal det kobles opp med rele på hovedlys (nær/fjern)

Sånn som det er nå, så er det IKKE parklys på trinn 1 (parklys), må over på trinn 2. Setter jeg tenning på, får jeg nær/fjernlys på trinn 1 og 2. : klø :: klø :

Det virker som lysbryter er god, så tror ikke det er den. Er noen pussige koblinger som jeg overhodet ikke stoler på. Se tegning.

Noen som kjenner godt til hvordan det EGENTLIG skal være her? Det er blitt brukt strømtyver av elendig sort oppi dette, noe jeg blir "litt" : mad :: mad : av.

Lys_mk2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du vil så kan jeg gå ut å ta et bilde av bryteren min, kanskje det hjelper?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du vil så kan jeg gå ut å ta et bilde av bryteren min, kanskje det hjelper?

Her tror jeg at ALT hjelper.

Ser ut som det er kabler som er fjernet fra stikket og koblet til andre kabler med strømtyver.

Så et bilde blir satt pris på! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå fant jeg jo ut at min bil kanskje ikke var det beste eksempelet da...men det fungerer i hvert fall... : eek :

Parklysene mine tennes når tenningen skrus på, ellers er alt som det skal være originalt.

Tror jeg må fikse litt her før jeg sender bilen avgårde... *S*

IMG_1740_1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.