#1 Skrevet Mai 4, 2008 Noen som er interessert i litt mer HK her oppe? Hvis vi er mange nok så kanskje vi skulle prøve å få Johan opp hit for å tune bilene våre litt? Vet ikke hvor mange vi må være for at han skal ta seg råd til å komme, skal høre med han om det. Ut fra andres erfaring med Johan så virker dette veldig bra! Si ifra her slik at jeg kan gi en tilbakemeldig til han etter hvert hvis vi er mange nok, prøve å få til noe. Linken til tråden hans... http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=89826 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2008 Ja denne blir jeg med på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2008 bra:) hadde vært morro å fått han opp hit, fått litt mer sprut i bilen:) Får bare håpe det er flere som er intr.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2008 Bra tiltak, men er helt uenig i å bruke andre når vi har gode avtaler med BB-Racing. Hvorfor heller ikke sjekke hva han kan ta i pris hvis vi blir mange nok? Jeg har ALLTID brukt Øytein og BB Racing, selv om det kun er 5 ganger, er jeg MEGET fornøyd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2008 Jo jeg skulle gjerne brukt han, men hele arbeidsplassen hans brant jo opp for litt siden... Regner ikke med at han er oppe å går med det første. Kan jo seff ringe å høre hvor lang tid det vil ta før han er på beina igjen, men jeg gidder ikke vente i evigheter bare for å benytte meg av en her nordpå. Edit: Snakket nettopp med Øystein fra BB-Racing og han er oppe å går igjen i slutten av denne mnd. Så da er det bare å gi lyd fra seg hvis man er intr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2008 Hvis Beddari er oppe å går igjen snart venter jeg på han.Bare det at bilen i forrige uke hadde status. "sendt til ombygging" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2008 Kan vi ikke prøve å få BB-Racing opp til treffet i juni, tror det det kunne blitt bra. Hva tror dere om det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...