#1 Skrevet Mai 4, 2008 Holder på med et bane/leketøy prosjekt med en 1990 Golf G60. i denne sammenheng har jeg tenkt og sette på hvite compomotive MO felger med gateslicks men er litt usikker på felg str. så trenger litt innspill på om jeg skal ha 15 eller 16", og hvilket innpress blir best på G60 Golf med 8" felg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2008 7-15 ET 30 med 195/50-15 gateslicks holder lenge, med mindre du skal ha store bremser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2008 Har 16" compo på min, skulle hatt 15" da det finnes litt mer gateslicks å velge mellom i 15". ville gått for 7" bredde også som Frode sier. Ser litt spinkelt ut men men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2008 Noen som har gunstig dim på gateslicks i 16" egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2008 Hvorfor 7" istede for 8" bredde ? pga dekk dimensjoner osv eller ? syntes 15x8" egentlig hørtes litt gromt ut jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2008 På grunn av vekt og dekkbredden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2008 Big-wheels har Federal gateslicks i 205/45-16 til 1595,- dekket tror eg det var. 7" bredde pga dekk dim ja. Koster ikke stort mer en 1000lappen for gateslicks i 195/50-15. 8" bredde må vel man ha 215 bredde, skal vel ikke ha noe særlig strekk i gateslicks vil eg tro. (e ikke noe ekspert, bare synser litt hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2008 8" bredde må vel man ha 215 bredde, skal vel ikke ha noe særlig strekk i gateslicks vil eg tro. (e ikke noe ekspert, bare synser litt hehe) Er ikke helt bra med strekk nei. Dekkene er ikke bygget for å oppta kreftene med dekksidene på skrå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...