#1 Skrevet Mai 4, 2008 Her kan dere legge bildene fra årets treff! Her er premieringen for 2008: Topp vw: - Bendik Bendiksvoll sin Golf 4 GTI - Bjørnar Kristiansen sin Golf 2 VR6 - Dan Henning Østheim sin Jetta mk5 - John Christian Aardal sin Golf 2 GTI 8v - Bård Sebastian Gulbrandsen sin Golf 4 ”rieger” Topp Audi: - Anders Ingebresten sin Audi B7 - Ole Morten Skogheim sin Audi A5 3.0TDI - Thomas Gulbransen sin Audi TT - Håkon Olerud sin Audi A4 1,8T - Audi allroad Classic: - Tore Øimoen sin Golf 1 Longest Distance: - Bendik bendiksvoll Golf 4 GTI 56MIL ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2008 Noen få ifra meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2008 Mye pent her ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2008 Å steike for en flott A5 !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2008 noen til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 4, 2008 Her er noen bilder fra oss. Kolonnen fra Oslo ente til slutt med 13 biler, selv om noen hadde det for travelt til å følge kolonnen fra start til slutt... Litt etter vi kom frem, og fikk stilt opp bilene, kom det to stk for å ønske oss velkommen Fantes ikke redde, og de kom helt bort til oss! Hva har du der Mikael? Er det mat?? Vi vil også ha!!! Takk takk Sikker på du ikke har mer? Kan vi ta en titt inni bilen din for å være sikker Mikael? Teltet til Valdres lokallag *dele opp* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 4, 2008 Kom til slutt litt biler og folk og fe også. Klubb vogna, Andreas, Roger og Charlotte Ei som ikke fikk være ute hele tiden, men litt i bilen også inni mellom.. Ikke like populært, så da ble bittelitt furt! Lisa var også med, jente som er litt glad! Ehm.. Hva gjør du der oppe da Andreas? Åååå... Du skulle ta oversiktsbilder jaaa! *dele opp enda litt mer* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 4, 2008 Noen som ikke er helt ferdig med gnikking og gnukking på glisene sine Mikael ser ikke helt fornøyd ut stakkar... Når du har 2 pølser kunne du jo delt med han da Roger Fikk endelig komme ut av bilen, og fant noen som ville kose ja *dele opp og dele opp enda mer* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 4, 2008 Deg kjenner jeg.. Mikael jo.. Vil du leke med meg? Eller har du godis? Litt mer bil... Premiene Også litt premie utdeling *nærmer seg slutten* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 4, 2008 Takk for ett knall treff! kanon bra gjennomført av valdres lokalag, premieutdelinga var det også en veldig fin vri på da vi nå så hvem vinnerne var å åssen bil de hadde;) Her kommer mine bilder ( ja blir litt mye av TTèn her, men den fortjener dt! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 4, 2008 *og straks kommer de siste bildene* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 4, 2008 *bare bittelitt til da gitt* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 4, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 4, 2008 Det var nok det som var fra oss for denne gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 4, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 4, 2008 Masse folk og like mange flotte biler - og et enormt bra vær!! Er god og svidd i fjeset nå.. hehe Har nok mange av de samme motivene som resten her, så legger ikke ut så mange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 4, 2008 Her noen av mine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 4, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 4, 2008 er det en tråd om den hvite a3en der som er ganske så breddet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 5, 2008 sinnsvakt pene bilder Håkon!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 5, 2008 er det en tråd om den hvite a3en der som er ganske så breddet? Nei, den hvite A3'n som tilhører Ole-Martin var ikke på Valdres.. Nå har jeg sett begge to live, og må si at jeg foretrekker Ole-Martin sin i forhold til denne Men det er min smak da Men nok om det.. Bilder fra meg kommer snart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 5, 2008 Den hvite a3 tilhører en kamerat.. Morten Guldbrandsen. og nei, han har ingen tråd her, eller noen andre steder som jeg vet om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 6, 2008 Her er mine bilder fra treffet. Lat som jeg vanligvis er, har jeg kun resiza bildene, ikke redigert noe som helst. Men ble faktisk temmelig fornøyd med resultatet fordet. To av undertøysmodellene: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 6, 2008 Folk og fe: Ble mest detaljbilder fra meg, men moro det og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...