#26 Skrevet Mai 8, 2008 Har oppdatert første tråden med hvem som fikk pokal: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=121358 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 8, 2008 Ingen som har flere bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 9, 2008 sikkert noen som har flere bilder vil jeg tro`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 10, 2008 Her kommer mine bilder endelig. Starter med avreise fra Sandvika og slutter med Nils som tok med seg en souvenir fra naturen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 10, 2008 Vel ankommet tok jeg meg en runde på plassen og tok et bilde av alle biler som hadde dukket opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 10, 2008 Her kommer så også et bilde av mine venner som fant frem til bilen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 10, 2008 Kommer ikke utenom at A5 er et smykke fra Audi sin side, og her var de siste små detaljer også på plasss.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 10, 2008 Og ja, det var mange Golf'er av diverse årgang der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 10, 2008 De siste bilder av de første som hadde dukket opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 10, 2008 Et lite oversiktsbilde før bilder av noen som dukket opp litt etter oss andre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 10, 2008 Utsikten fra "sekretariatet".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 10, 2008 Enda noen etternølere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 10, 2008 De siste bilene før det var premieutdeling.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 10, 2008 Og de siste bilder fra meg av de premierte bilene. Gratulerer til alle som fikk premie og takk til Valdres for et bra treff!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 10, 2008 Noen fra meg, på turen oppover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 11, 2008 Mye bra bilder her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 30, 2009 Er teltet satt opp? syns jeg så det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 30, 2009 Det er det Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 30, 2009 Stemmer meget bra Jan brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 30, 2009 hvordan blir resten av plasseringen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 30, 2009 Det blir lagt opp til 2 rekker med vw opp mot hovedveien, og to rekker med audi mot bygget. Ryktene sier knallvær, 20grader masse pølser og brus Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...