#1 Skrevet Mai 4, 2008 Har fåt klikking foran på høyre side, som jeg trodde først var, fjærbeinslager, men det var det ikke, men fant klakke lyd på styrearmen, men fant ikke noe på ytersteledd, og det er null slakk i ledda, men høres ut som det kommer helt inneved tannstanga, finnes det REP sett? håper det,: hjelp :velig kjedelig å måtte bytte tannstang, er det ikke en forning på enden av tannstanga? takker for svar som kommer=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2008 Dette er kanskje en ZF-tannstang som på andre eldre Audier. Kjøpte slikt sett hos ZF-Norge i Oslo for mange år siden, lurer på om de nå heter KGK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2008 Dette er kanskje en ZF-tannstang som på andre eldre Audier.Kjøpte slikt sett hos ZF-Norge i Oslo for mange år siden, lurer på om de nå heter KGK. Kan hende det er zf-tannstang, får titte på den og skjekke om det såt noe på den, Men prata med møller i dag og de sa det ikke var noen løse deler å få til selve tannstanga, om jeg må kjøpe ny så, fikk jeg brukt ferie pengene mine såfal da, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...