#1 Skrevet Mai 4, 2008 Noen som klarer å se om dette er til opplagring i veiva eller svinghjulet? Er 6trinns kasse fra S4 4.2 jeg skal ha på 200'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2008 om du hadde 5 trinns i din 200, så er det bare å sette girkassen rett på gjorde dette nettopp på min s2 3b. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2008 V8 kassa skal ha opplagring i svinghjul. 200 har org opplafring i veiv.... Men du kan bare sette inn en adapter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2008 hadde samme cluet på min ja... med cbl kasse på 200svinghjul...og jeg lagde en adapter hylse, har funka bra på min så langt ivertfall:) er du rik nok kan jeg sikkert lage en til;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2008 om du hadde 5 trinns i din 200, så er det bare å sette girkassen rett på gjorde dette nettopp på min s2 3b. Er du sikker på dette? S2 3B og 200 3B har forskjellige svinghjul... 200 har opplagring i veiva som Christian nevner mens S2 3B har opplagring i svinghjulet. 034 selger adaptere for V8 med 016kasse, det er vel samme på 200?? http://www.034motorsport.com/product_info.php?cPath=28_64&products_id=451 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2008 jeg kjøpte den adapteren der, men den passet ikke mitt 200 20v svinghjul ivertfall...nålelagret var også så trangt at det ikke passet på inngående aksel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2008 Da er det ikke det samme:) Rart lageret var for trangt, de skriver jo at det skal passe 01E kasser: klø : Det fins kanskje forskjellige dimensjoner på de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2008 det var nok meningen det skulle passe på 15mm aksel, men var så trangt at jeg mått hamre det på med gummiklubba... og da ble det jo så trang at det ikke rullet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 5, 2008 200 har 016-kasse med opplagring i veiv. Alle andre biler som er levert med 20v turbo har kasser med opplagring i svinghjul. Så ja, det trengs adapter eller et annet svinghjul for å få den kassen på en 200. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 5, 2008 Så bra.. DA fikk jeg svar på det! Helge, du har PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...