#1 Skrevet Mai 5, 2008 Har handlet inn en hitachi poleringsmasking ( proff ). Sansynligvis den beste investeringen jeg har gjort. Men - lurer på hvor jeg får tak i nye pads ? Vet noen om de passer fra andre maskiner ? Kan jeg feks handle på biltema ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2008 Sjekket på Scandicshine da? Anbefaler å finne noe annet enn fra Biltema, hvis du har investert i den maskinen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2008 Eg har proffmaskinen til Hitachi selv, å eg bruker kun puter fra Shandicshine alt annet er bare boss etter eg prøvde de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2008 Det ble bestilt inn de orginale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2008 Ok:) eg synst rett å slett de orginale var for store eg men: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2008 Har bare prøvd de orginale - men du er inne på noe der. Tror jeg bestiller noen mindre også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2008 kan ta på deg noen poleringsjobber snart du da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2008 Halve slekten står jo i kø Å så hater eg å se på missholdte biler .. Men tror ikke eg har tolmodighet å tid te å drive med det noe mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 6, 2008 Får innvestere i en maskin jeg og. Men det koster vel mye med en proff maskin? Er drittlei av å stå for hånd å gnikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2008 Faren min skaffet den på jobben til omtrent innkjøpspris tror eg - då kostet den 2000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...