Anbefalte innlegg

Nå har jeg beveget meg utpå ukjent territorium og kjøpt meg en -83 Einser. Dette er en C (tror jeg) og den har kjørekomputer ser det ut som på hendelen og den ekstra tilkoblingen på instrumentpanelet. MEN, det står nå ledningsnett til en GTI-rabbit i bilen, og jeg kan lett se at det henger noen ledninger uten plugger i motorrommet med tilhørende givere uten ledninger på på motoren (GTI-motoren som kommer fra samme rabbit som ledningsnettet).

Uansett, så lurer jeg på om noen har koblingsskjema for 83 rabbit GTI slik at jeg kan gå over motornettet og se at alt stemmer. Og hvis noen har skjema for kjørekomputeren for Cen så hadde jeg vært evig takknemlig for det, da kan jeg jo i så fall prøve å kombinere de to.

Ja, dette er et prosjekt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei... insturmentet til rabbit gti og c`n er " likt " trenger inngen modifisering der... men om du skal ha inn et GTI instrument mangler du nok en del... både slanger og følere... men hva slags motor har du!!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei... insturmentet til rabbit gti og c`n er " likt " trenger inngen modifisering der... men om du skal ha inn et GTI instrument mangler du nok en del... både slanger og følere... men hva slags motor har du!!?

Står at han har motoren fra GTI-rabbit'n ledningsnettet er fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt fort i svingene der ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg en Haynes bok først som sist.

Står det meste du trenger om både C, GTI og de andre....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja spørs om jeg utvide Haynes-samlinga etter hvert. Tenkte bare å høre i tilfelle noen hadde noe elektronisk liggende i all enkelhet :)

Kanskje det var CL bilen var, det var i alle fall kjørekomp på den. Det er jo ikke et must å få den i gang, men det hadde vært greit å få motoren til å gå da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.