#1 Skrevet Mai 5, 2008 Tenkte jeg skulle ta ut rutene i dørene på A8'n for å tone dem, er det mye arbeid? Hvor lang tid tar det ca.? noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2008 på min var det iværtfall enkelt.. dørene er på en måte tredelte. du har vindus delen. selve dørblekket. og dørtrekket. du får begynne med trekkene da.. hehe. først så fjerne du det dekslet "nedi" håndtaket innvendig. her sitter det en skrue. så sitter det 3 klips på bak trelista. ta av lista og trykk tappene i midten av klipset så det detter ned i døra (kan være vanskelig å finne disse igjen da) men litt leiting og banning så finner du dem. så har du 1 liten skrue øverst i forkant og bakant av døra som holder trekket der oppe. da skal du kunne ta av trekket på døra. dette kan sitte litt fordi det er klips rundt hele trekket. men disse har ikke lås så di glir ut. når du har tatt av trekket. fjern plasten forann alt. koble fra ledninger til vindusheisen. like greit å koble av alt. i bak kant. gummien som går helt fra vinduet og nedover til bunn av døra løsnes. så sitter det to to bolter på siden av døra ved hengselet som du skrur opp. her sitter det et avstands stykke mellom døra og vindus delen. se hvor det står først. det sitter også en bolt på andre siden. hvis ikke to. husker ikke helt der. når du løsner vindus delen helt så skal du kunne løfte hele den opp og du er ferdig. det vil da se sånn her ut. resten av vinduet må du finne ut selv. men da har du det iværtfall ute av døra. hehe. håper dette var til hjelp. kan hende jeg har glemt noe. bare å spørre hvis du lurer på noe. sjekk også tråden min. kanskje det står noe som kan hjelpe der. Mvh Lars Moe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2008 hmmmm ja hvor lang tid det tar. usikkert. men er ikkenoe du bruker hele dagen/kvelden på iværtfall. et par timer på alle dørene tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2008 Tusen takk for hjelpen... Da er det jo bare å begynne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...