#1 Skrevet Mai 5, 2008 Hallois! Noen her som kjører på Supersport eller? Har over lengre tid merket at bilen "rister" (kanskje feil å kalle det rister, menmen) litt når den kjører, føles som om det er hjulopphenget som er såpass stivt at man føler ALLE ujevnheter i veien. Og da mener jeg ujevnheter man ikke engang ser med det blotte øyet Hva er andres erfaringer på dette feltet? Driver og lurer på om det bare er det at hjulopphenget er dønn stivt, eller om det er noen foringer/skjeve felger/noe lignende på gang. Tor Erik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2008 Var noe kjent med det ja, kjører med H&R Justerbart selv. Golf3\vento er jo kjent for å "stusse" litt, spesielt om du har senk, akkurat som fronten hopper litt hele tiden. Golf 2 har så og si samme understell, men der merket jeg ikke noe til det, verken med senk eller orginalt understell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 5, 2008 Virker som om du har opplevd det samme ja! Da kan det vel tyde på at det bare er settet som er vanvittig stivt. Du hadde ikke tilfeldigvis litt vibrering på rattet i 90+ også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 5, 2008 Har supersport på Polo... Og det er STIVT! Bilen går å "hopper" og spretter på flatmark hvor veien ser helt plan ut etc.. men min er rimlig bunnskrudd, så hadde vel hjelpa litt å skrudd den litt opp sikkert... Merker godt "vibrering" (dirring) i rattet på på e6 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 5, 2008 Hehe, sporete vei er ikke bare hygge når man kjører bredt og lavt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2008 Jo lenger ned jo j*****ere er det Noe maa man ofre om man skal ha lav bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...