Anbefalte innlegg

Natt til idag (5mai) ble bruks bilen min, altså da den mørke grå 2\er jettan tømt for absolutt alt av mye og lite verdi. tingene som har forsvunnet er da bla. 1stk dyyyr cd-spiller, jakke,sol briller. et lass med cd'er, kamera stativ alle custom emblene mine fra statene, pluss da mest overraskende av alt. tom flakser vaske poletter en halv pakke ibux klistre merker skruer uåpnet wonder baum rat fink luft friskeren en pakke prince med 2 sigg i pluss en hel haug annet av mindre verdi. mine tanker går da til østblokkens flotte mennesker, sorry men sånn er det,

 

SÅ til alle i Oslo omegn. tøm bilene deres for alt mulig.

 

Ringte forsikrings selskapet mitt ca halv 10 idag morres og fikk fortalt at jeg var ca nr 7 i rekken som ringte ang bil tyveri denne dagen. så det sier seg jo selv da at folk må passe seg. Så tok man da turen til onkel blå på stovner for å anmelde for da å møte flere som var i samme båt.

Kan ikke fatte å begripe at det er mulig. Trodde bilen min stod tryggere enn de fleste i og med at der jeg bor på kaldbakken kan sies å være den roligste delen av hele grorud dalen. bortgjemt i ett villa strøk.

 

dette blir litt uasammenhengende pga et relativt høyt sinne nivå så bare bær med meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævlig kjipt å høre Marius : gråter : Har det skjedd noe med bilen ellers? De har ikke funnet på å skru av hjul eller bevisst ødelegge noe de ikke trengte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mye som skjer på kalbakken om dagen Tyveri Av RS2

 

Utrolig leit å få telefon fra deg i dag angående tyveriet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de har jo da fucka opp hele dør håndtaket og bent og bøyd så stålet rundt håndtaket er jo helt twisted og herpa. og det var jo så klart den døra som var best og finest. og hele dash plata er jo herpa når de dro ut spilleren, alle kabler er klipt av etc. låse mekansimen i døra er vel bare å levere til stokstad vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, parkerer ofte på Kalbakken når jeg er i byn. Skal være litt forsiktig med det nå skjønner jeg...: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, parkerer ofte på Kalbakken når jeg er i byn. Skal være litt forsiktig med det nå skjønner jeg...: bh :

 

gjelder nok dessverre hele grorud dalen er jeg redd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jobber i stanseveien til tider. Jævlig mye polakker osv her. Kollega av meg har hatt inbrudd i huset sitt 2 ganger siste halvåret å fått frastjålet laptop og kamera til 40-50 tusen. Desperate junkie faenskaper..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.